Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن ویژه همکاری دوکاتالانی در 99 بازی اروپایی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس از 2008 تا کنون به صوت درخشان کنار هم 99 بازی لیگ قهرمانان را حضور داشته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا دیشب آغاز شد و امشب ادامه می‌یابد که طی آن بارسلونا در پرتگال به مصاف بنفیکا خواهد رفت، اما امشب برای پیکه و بوسکتس شب بزرگی خواهد بود. زیر هر دو از 4 نوامبر 2008 (یعنی 13 سال پیش) تا کنون 99 بازی در چمپیونزلیگ را با هم انجام داده‌اند و راه زیادی را پشت سر گذاشته‌اند، به ویژه قهرمانی در 3 لیگ قهرمانان اروپا.

امشب این تیم در ورزشگاه دالوز برابر بنفیکا بازی خواهد کرد و پیکه با بوسکتس فرصت می‌یابند تا تعداد حضور شان به صورت همزمان را بیشتر سازند.

همکاری پیکه و بوسکتس در این دوره زمانی طولانی سبب شده تا آنها 62 برد، 23 تساوی و 14 شکست را تجربه کنند. پیروزی‌های معروف اما شکست‌های طنین انداز. این همان چیزی است که داستان‌های طولانی دارد. در این 99 بازی آنها 12 گل به ثمر رسانده‌اند، 10 گل از مدافع میانی و تنها دو گل از هافبک میانی‌.

در میان پیروزی‌های چشمگیر، سه فینال مقابل منچستریونایتد در سال‌های 2009 و 2011 و یوونتوس در سال 2015 قابل توجه است و از بدترین خاطرات، شکست در لیورپول (4-0)، رُم (3-0) و آخرین آن‌ها در برابر بایرن مونیخ (8-2)

فصلی نبوده است که آنها با هم بازی نکرده باشند. و اکنون این دو کاپیتان هستند که باید فرماندهی کشتی‌ای را انجام دهند که باید تغییر مسیر دهد. جشنی که در روز سختی پس از اولین شکست مقابل بایرن در افتتاحیه لیگ به سراغ آنها می‌آید. حالا تیم بارسا به دنبال پیروزی در بازی بیرون از خانه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала