Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب رونالدو به گل‌زنی برابر ویارئال؛ این کار من است + عکس

© REUTERS / Pedro NunesSoccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match
Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستریونایتد پس از گل‌زنی به ویارئال؛ واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شیاطین سرخ فصل جدید لیگ قهرمانان را بسیار ضعیف شروع کرد و در هفته اول با حساب 2-1 برابر یانگ بویز شکست خورد اما در بازی شب قبل برابر ویارئال، با حساب مشابه از سد ویارئال به پیروزی رسید.

ابتدا یونایتد از آلکاسر گل دریافت کرد و عقب افتاد اما در ادامه تلس بازی را به تساوی کشید و سرانجام رونالدو در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری میزبان را به ثمر رساند.

کریستیانو پس از این‌که شب قبل رکورد بیشترین تعداد حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رساند؛ اظهار  داشت:
"این کار من است. بازی بسیار سختی بود چراکه ویارئال عملکرد خوبی دارد. آنها فُرصت‌های زیادی داشتند و ما کمی سختی کشیدیم. قبل از بازی می‌دانستیم که باید حتماً به پیروزی برسیم و این سخت بود. صادقانه بگویم که تیم در نیمه اول و دوم کمی عصبی بود. البته کمی خوش شانس هم بودیم. از سویی هم نگرش عالی بازیکنان و البته هواداران نیز ما را تحت فشار قرار داد. این اتفاق زمانی که تیم خوب بازی نمی‌کند موثر است. به طور کلی این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала