Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: "اگر من یک کیسه پول داشتم، حالا مسی اینجا بود"

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
گمانه زنی‌های زیادی درباره جایگاه رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا مطرح شده اما مربی هالندی آرامش خود را حفظ می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا نمی‌تواند در بازی شنبه شب مقابل اتلتیکو مادرید روی نیمکت بنشیند زیرا او در حال سپری کردن دومین محرومیت‌اش است و تصور می‌شود که هر نتیجه منفی دیگری، او را در استراحت بازی‌های ملی اخراج خواهد کرد.
کومان در کنفرانس مطبوعاتی امروز قبل از بازی روز شنبه گفت: "هیچ کس به من چیزی نگفته است. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود اما من او را ندیدم زیرا او برای مسابقه آماده می‌شد. او چیزی به من نگفته اما من گوش دارم، چشم دارم و می‌دانم که بسیاری از چیزها به بیرون نشئت می‌کند.
کومان در مورد این که بارسلونا چه چیزی کم دارد، به ناتوانی آنها در تبدیل موقعیت‌ها به گل اشاره کرد و گفت: "در حال حاضر عدم تعادل وجود دارد. بازیکنان مهاجمی در حال بهبودی هستند. ما به اندازه کافی بالینی نیستیم. اتلتیکو قادر است یک شوت به سمت دروازه داشته باشد و به گل برسد. ما چهار شوت به سمت دروازه داریم و به گل نرسیده‌ایم. این تفاوت بزرگی است."
کومان کمی تکان خورد وقتی یکی از روزنامه نگاران از او پرسید که چه نمره‌ای به خود می‌دهد: "من از دفاع از خودم خسته شده‌ام. هرکسی می‌تواند وضعیت باشگاه و تیم را تجزیه و تحلیل کند. ما تغییرات را در باشگاه پذیرفته‌ایم. من مطمئن هستم افرادی هستند که فکر می‌کنند این چیز خوبی است. من مطمئن هستم که افرادی هستند که فکر می‌کنند این بی احترامی است. دیگران فکر می‌کنند که این کار زمان می‌برد ... یک روز می‌خواهم در مورد آنچه فکر می‌کنم صحبت کنم."
این احساس وجود داشت که این آخرین کنفرانس مطبوعاتی کومان به عنوان سرمربی بارسلونا بوده، این را می‌توان با پرسش در مورد بهترین دوران سرمربیگری او در چه زمانی نشان داد؛ زیرا او در پاسخ داد گفت:
"یا من باید جواب بدهم؟ به نظر می‌رسد من در حال خروج هستم. بهترین لحظه: امضای قراردادم. بدترین: رفتن [لیونل] مسی."
کومان در مورد این‌که آیا یک مربی دیگر می‌تواند بیشتر از این تیم سود ببرد از این سوال چندان راضی به نظر نمی‌رسید: "نمی‌دانم، آیا من نیز باید برای مربی دیگری صحبت کنم؟ اگر من یک کیسه پول داشتم، مسی هنوز اینجا بود. و من بازیکنان دیگری را برای بازی برتر فوتبال می‌آوردم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала