Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچه هواداران در برنابئو نمی‌بینند + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
منطقه‌ای در زیر زمین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پنهان شده که از چشم هواداران پوشیده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ شاید هواداران نتوانند آنچه را که در زیر زمین چمن استادیوم سانتیاگو برنابئو در بازی‌های رئال مادرید پنهان شده ببینند، اما سطح زیرین زمین هنوز محل ساخت و ساز است که جرثقیل و مصالح ساختمانی در آن ذخیره می‌شود.
در آن فضای زیرزمینی، سازندگان در حال ساختن یک "گُلخانه" زیرزمینی هستند که در آن چمنزار جمع شونده ذخیره می‌شود تا برنابئو آماده برخی رویدادهای دیگر شود.
بازگشت هواداران به سکوها باعث شد تا سازندگان نتوانند تمام کارهایی را که برای انجام آن برنامه ریزی کرده بودند به پایان برسانند و در روزهایی که رئال مادرید بازی نمی‌کند، منطقه زیرزمینی دوباره به محل ساخت و ساز تبدیل می‌شود.
رئال مادرید تصاویری از سطح پایین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به اشتراک گذاشته، جایی که سیستم‌های روشنایی و آبیاری برای حفظ چمن جمع شونده نصب شده است.
روزانه حدود 40 نفر در شیفت‌های هشت ساعته برای حذف خاک از محل ساخت و ساز زیرزمینی کار می‌کنند و هدف آنها این است که سیستم راه آهن چمنزار جمع شونده تا ماه جون آماده شود.
زمین و سقف جمع شونده جدید به رئال مادرید اجازه می‌دهد تا سالانه 365 روز از ورزشگاه خود با برگزاری کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی و کنگره‌ها در زمین زمانی که تیم فوتبال بازی نمی‌کند، استفاده کند.
لوس بلانکوس همچنین در حال بررسی احتمال تبدیل ورزشگاه‌اش به زمین بسکتبال برای بازی تیم‌شان در نیمه هفته یورو لیگ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала