Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین تماس‌های پاری‌سن‌ژرمن با رایولا در مورد هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
لاگاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که بین رایولا و پارک دو پرنس تماس‌های اولیه برقرار شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ لاگاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که پاری‌سن‌ژرمن اولین حرکت را برای جذب ارلینگ هالند انجام داده زیرا مینو رایولا سعی می‌کند تابستان امسال باشگاه‌های برتر اروپا را برای مشتری‌اش تحریک کند.
علی‌رغم اعتراضات یواخیم واتسکه مدیرعامل بوروسیا دورتموند مبنی بر خروج ارلینگ هالند از بوندسلیگا در تابستان، چندین باشگاه در سراسر اروپا وجود دارند که عزم بازیکن و باشگاه را آزمایش خواهند کرد. مینو رایولا نماینده این بازیکن تابستان گذشته تعدادی از درخشان‌ترین نام‌های قاره، از جمله بازیکنان اصلی رئال مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را معرفی کرد.
 
اما اکنون برچسب قیمت هالند مورد بحث است. در بند فسخ قرارداد او آمده که در صورت تامین 75 میلیون یورو، او می‌تواند تابستان آینده از سیگنال ایدونا پارک جدا شود، در حالی‌که دورتموند امیدوار است با یک بند مربوط به عملکردش این رقم را حداقل 15 میلیون یورو افزایش دهد. با این حال، به احتمال زیاد بیش از 100 میلیون یورو برای به دست آوردن مُهاجم پرقدرت نروژی نیاز است و رایولا مشتاق شروع یک جنگ در این باره است.
پاری‌سن‌ژرمن به عنوان نامزد اصلی جذب هالند شناخته می‌شود و مادرید در حال تلاش برای وقت گذاشتن روی کیلیان امباپه است و گاتازتا دلو اسپورت گزارش داده که تماس‌های اولیه بین رایولا و سران پی‌اس‌جی به سرپرستی لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه برقرار شده است.
با این حال هر باشگاهی سرانجام گران‌ترین مهاجم خارج از اروپا را به خدمت بگیرد، متوجه می‌شود که این بازی ارزان نخواهد بود. طبق گزارش گاتزتا، رایولا دستمزد 50 میلیون یورویی در هر فصل را برای مشتری خود تحت فشار قرار می‌دهد که این امر نیمار و لئو مسی را که بیشترین درآمد را در پی‌اس‌جی دارد، تحت الشعاع قرار می‌دهد و حتی ممکن است رئال مادرید را به فکر دیگری بکشد.
در عین حال، هالند در تعطیلات آخر هفته مقابل آگسبورگ قادر نخواهد بود به تعداد گل‌های قابل توجه‌اش در فصل جاری بیفزاید و به دلیل مصدومیت عضلانی برای تیم ملی کشورش نیز در دسترس نخواهد بود و نیز نمی‌تواند در تقابل با مونشن گلادباخ و اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان بازی کند. مارکو رز سرمربی دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "او سعی کرده [بازی آگسبورگ را انجام دهد] اما درد همچنان زیاد است. او حتی مجبور شد آخرین جلسه فردی خود را متوقف کند، به این معنی که او نمی‌تواند قبل از استراحت ملی بازی کند. ارلینگ اینجا با ما خواهد ماند و ما سعی می‌کنیم از بهترین زمان برای او استفاده کنیم. استراحت برای او مفید است و ما هر روز مراقب بهبود او هستیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала