Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار اتلتیک از لیگ برتر؛ رونالدو تنبل‌ترین بازیکن لیگ

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
بر اساس آمار به دست آمده از مسابقات لیگ برتر انگلیس، مشخص گردید که کریستیانو رونالدو مهاجم منچستریونایتد، تنبل‌ترین بازیکن در امر مشارکت برای پرسینگ بوده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ از مسابقات لیگ برتر این فصل انگلیس آمارگیری شده که به اساس آن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی من یونایتد میزان کمترین مشارکت در پرسینگ را دارد.
رونالدو که پس از بازگشت پرشکوه‌اش به یونایتد به خوبی توانسته دروازه حریفان را پیدا کند با پیراهن این تیم کاملا آشنا است. اما به نظر می‌رسد که او با حضور قبلی‌اش (12 سال پیش) تفاوت‌های زیادی دارد.
با آنکه شرایط دنیای فوتبال کاملا تغییر یافته و لیگ برتر انگلیس نیز از این امر به دور نمانده، چرا که حالا دیگر مهاجمان هر تیم در واقع خط اول دفاع محسوب می‌شوند.
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ورزش
توپ به رونالدو نمیرسید و او ناراحت بود
رسانه "اتلتیک" امروز آماری منتشر کرد که نشان می‌دهد رونالدو تنها 2.7 پرس در هر 90 دقیقه داشته و همین باعث شده که او از این حیث بدترین مهاجم در بین تمامی مهاجمان حاضر در لیگ برتر باشد. آمار او با اختلاف بسیار زیاد، پایین‌ترین آمار در بین مهاجمان لیگ برتری است که حداقل 270 دقیقه در این فصل در ترکیب تیم‌های شان به میدان رفته‌اند. برای مثال باید بدانید که دومین مهاجم با پایین‌ترین آمار آلن سن مکسیمین از نیوکاسل است که آمار 5.2 پرس در هر بازی را ثبت کرده، ویلفرد زاها و نیل موپای نیز در صدر این فهرست قرار دارند که هر کدام میانگین فوق العاده 20 پرس در هر 90 دقیقه را از خود به ثبت رسانده‌اند. دیه‌گو جوتا ستاره لیورپول نیز با 19.8 و لوکاس مورا با 18.8 در رده‌های بعدی هستند.
با این حال منچستریونایتد از حضور کریستیانو تاثیر فراوانی گرفته چرا که این بازیکن گل‌های مهمی را در برابر ویارئال، نیوکاسل و وستهام به ثمر رسانده است. اما شاید عدم مشارکت او در پرسینگ به ضرر این تیم تمام شود، اتفاقی که در جریان شکست برابر یانگ بویز به چشم آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала