Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم امباپه پابرجاست؛ مذاکره با رئال در جنوری + عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
عکس امباپه با نیمار و مسی برنامه‌های تابستانی او را تغییر نداده و وی قصد رفتن به رئال را همچنان در سر دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه از هر طرف تحت فشار است اما او به وضوح می‌گوید که نمی‌خواهد بیش از این فصل در پاری‌سن‌ژرمن بماند بلکه می‌خواهد با رئال مادرید بازی کند و تصمیمش قطعی است.
به محض فرا رسیدن 1 جنوری امباپه قصد دارد قبل از تغییر تابستانی در سال 2022 با انتقال رایگان وارد صحبت با رئال مادرید شود، زیرا تا آن زمان به او اجازه داده می‌شود شرایط را با سایر باشگاه‌ها مورد بحث قرار دهد.
امباپه با ادامه بازی خود در PSG خط حمله ترسناکی را با لیونل مسی و نیمار تشکیل می‌دهد.
این سه نفر در کنار هم گل اول مسی را جشن گرفتند و مسی حتی سهم امباپه را با نکته قابل توجهی تشخیص داد. پس از بازی آنها عکسی را با هم به اشتراک گذاشتند که برخی از طرفداران لوس بلانکوس را نگران کرده بود.
اما ذهن ستاره فرانسوی تغییر نکرده و او قصد دارد آخرین فصل حضورش در پی‌اس‌جی باشد. در حال حاضر، رئال مادرید باید سه ماه دیگر منتظر بماند تا بتواند مذاکرات خود را با بازیکنی که می‌خواهد بالاتر از دیگران باشد، آغاز کند.
ناآرامی بیشتر در PSG
هفته گذشته جانلوئیجی دوناروما از دقایق بازی خود پس از پیوستن به این باشگاه در تابستان ناامید شده بود زیرا کیلور ناواس جای خود را در تیم حفظ کرده است.
گفته می‌شود بازیکنان آمریکای جنوبی در رختکن طرف کیلور هستند، هرچند که بازیکن ایتالیایی در پیروزی مقابل پپ گواردیولا سیتی بازی را آغاز کرد و دروازه خود را بسته نگه داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала