Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: مدیریت مالی رئال به مدت 10 سال عالی بوده است"

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا به خاطر مدیریت مالی رئال مادرید در فصل‌های اخیر، این باشگاه را ستایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید بالاترین محدودیت دستمزد در لالیگا سانتاندر را از سوی سازمام این لیگ داشته، که تا حد زیادی دست آنان را بسته است.
تباس به رادیو مارکا گفت: "رئال مادرید به دلیل مدیریت عالی خود در مقابله با این بیماری همه گیر است. آنها در مدیریت مالی در 10 سال گذشته عالی بوده‌اند."
علی‌رغم از دست دادن لیونل مسی در تابستان و دیدن رفتن کریستیانو رونالدو سه سال زودتر، تباس همچنان در مورد رقابتی که بر آن نظارت دارد مثبت می‌نگرد.
تباس در این باره توضیح داد: "ما نمی‌توانیم به داشتن بازیکنانی مانند [کیلیان] امباپه یا [ارلینگ] هالند وسواس داشته باشیم. لیگ برتر بیش از 10 سال بدون توپ طلا [برنده] گذشت و آن سالهایی بود که بیشترین رشد را داشت. بازیکنان می‌آیند اما برای رشد یا پیشرفت لالیگا سانتاندر ضروری نیستند."
تباس پس از شکست رئال مادرید مقابل کلانتری در لیگ قهرمانان، مذاکرات مربوط به بحران را ادامه داد و معتقد است که لوس بلانکوس و بارسلونا هر دو همچنان برای قهرمانی داخلی این فصل با اتلتیکو مادرید رقابت خواهند کرد.
تباس در پاسخ به این سوال که آیا اتلتی جزو تیم‌های برگزیده محسوب می‌شود گفت: "بله. رئال مادرید و بارسلونا هنوز اینجا هستند. فکر می‌کنم تیم‌های دیگر مانند رئال سوسیداد، ویارئال و سویا نیز اینطور هستند. همه چیز به طور مساوی برابر است. هر زمان که تیم‌های بزرگ برای پیروزی تلاش می‌کنند گفته می‌شود که بحران وجود دارد. اما آنها برابری بیشتری می‌خواستند و قطعاً اکنون نیز وجود دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала