Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: "امباپه خودش گفت، برای رئال بازی خواهد کرد"

© REUTERS / GONZALO FUENTESكيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید باورمند است که کیلیان امباپه برای این باشگاه بازی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما مهاجم فرانسوی و آماده‌ی این روزهای رئال مادرید با اکیپ فرانسه مصاحبه کرده که در آن در مورد برخی مسائل روز دنیای فوتبال به خصوص کیلیان امباپه اظهار نظر کرده است.
بنزما به اکیپ گفت:
"امباپه برای رئال مادرید بازی خواهد کرد، فقط موضوع زمان است. خودش این را به من گفته است. ما چه در حال بازسازی باشیم یا که نه، رئال هنوز هم بهترین باشگاه دنیاست. ما نسل جدیدی داریم، باید روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنیم تا بتوانند به فوتبالیست‌های بزرگی بدل شوند. من اینجا هستم و به آنها کمک می‌کنم. بسیار زیاد با آنها صحبت می‌کنم، می‌خواهم باعث پیشرفت شان شوم. زمانی که سبب پیشرفت دیگران می‌شوید، در واقع سبب پیشرفت تیم شده‌اید و احساس رضایت بسیار زیادی خواهید کرد."
حاجی کریم مصطفی بنزما در مورد زیدان سرمربی سابق رئال گفت:
"هرگز نمی‌توانم با او خودم را مقایسه کنم. برای او احترام بسیار زیادی قائلم. از کارهایی که انجام داده، می‌توانم فقط یاد بگیرم. هیچ‌وقت نخواهم گفت که جایگاه من در رئال مادرید با زیدان برابر است، چنین چیزی غیرقابل تصور است."
در حالی‌که کریم بنزما بهترین فصل دوران‌اش را سپری می‌کند و یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های برنده توپ طلا شناخته می‌شود؛ در این باره اظهار داشت:
"توپ طلا؟ وقتی جاه طلب باشید، باید به این چیزها هم فکر کنید. اما نباید وسواسی شد که شما را وادار به درخشش فردی و گلزنی برای خودتان کند. اگر قرار باشد آن را به دست آورید، به شخصیت و عملکرد شما درون زمین بستگی خواهد داشت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала