Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس قطعه پازل مثلث افسانه‌ای خط میانی رئال

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
بازگشت تونی کروس به ترکیب رئال مادرید، مزیتی ایجاد می‌کند تا کارلو آنچلوتی مثلث سفید افسانه‌ای را با مودریچ و کاسمیرو هماهنگ کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید از مصدومیت رهایی یافته و به میادین برگشته است. احتمالا او در ترکیب برابر اسپانیول در جریان این هفته به میدان خواهد رفت. برگشت این بازیکن به سرمربی باشگاه اجازه می دهد تا از مثلث توانمند و نام آشنای خط میانی (کروس، مودریچ و کاسمیرو) دوباره استفاده کند.
از خط هافبک دوره‌ای تا محدوده‌ای با امکانات فوق العاده برای کارلو آنچلوتی.
بازیابی کروس که در اولین بازی‌های فصل‌اش پس از بهبودی از مصدومیت مقابل کلانتر بازی کرد، به همراه کاسمیرو و مودریچ، سومین قطعه پازل سفیدها در خط میانی همیشگی است.
در پنج سال گذشته و برخلاف فصل‌های اخیر، زیدان با مشکلاتی روبرو بود و با چند گزینه جایگزین؛ غیبت ستاره‌های همیشگی‌اش را جبران می‌کرد اما در فصل جاری آنچلوتی دست باز دارد زیرا با بازیابی کروس، خرید کاماوینگا، بازگشت سبایوس و جابجایی آسنسیو که مربی در آن کار می‌کند، کارلتو این امکان را دارد که خط میانی خود را با حداکثر سه ترکیب مختلف بازیکن بسته بندی کند.
سرمربی رئالی‌های می‌تواند تجربه و مهارت کاسمیرو، مودریچ و کروس، جوانان با استعداد چون کاماوینگا، والورده و آسنسیو و راه سوم را با تیم جوانان آنتونیو بلانکو و سبایوس و ایسکو به خوبی کامل سازد.
 
هافبک قهرمانی
سه بازیکن که یک دوران را رقم زدند. مرکز میدان تیمی را با هدایت زیدان فرمان‌روایی کردند که سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان را کسب نمودند.
از سال 16-2015 کاسمیرو (29 ساله)، مودریچ (36) و کروس (31)؛ 156 بازی را با هم انجام داده‌اند که در آنها مادرید 97 بُرد (62.2٪)، 32 تساوی و 27 شکست کسب کرده است. مصدومیت بازیکن آلمانی مانع از همکاری این سه نفر در زمین شد. کاسمیرو یکی از کسانی بود که در تغییر چهارگانه‌ای که مربی ایتالیایی به مودریچ و کروس اجازه ورود داد، فدا شد اما دو هم تیمی دیگر او مهره‌های مهمی در برنامه‌های آنچلوتی بودند.
در مورد ستاره برزیلی، خود مربی تشخیص داده که مواجهه با غیبت او به دلیل عدم وجود جانشین مشخص در ترکیب تیم چقدر دشوار است و به همین دلیل تنها در بازی با مایورکا به او استراحت داد. به جز همان بازی و کلانتر، مودریچ نیز زمانی که سالم بود از ابتدا در ترکیب بوده است. (او دوئل‌های مقابل لوانته و بتیس را به دلیل مصدومیت از دست داد). و کروس در فصلی که در آن خداحافظی او از تیم آلمان به همراه داشت دقایق زیادی را می‌تواند در فرصت بازی‌های ملی استراحت و تمرین کند تا بهتر آماده شود.
جایگزین جوان
هافبکی که می‌تواند یک دهه کامل دوام بیاورد. در میان این سه نفر، میانگین سنی آنها 22 سال است و مهمتر از همه آنها کسانی هستند که به بهترین شکل خود را با فوتبال فیزیکی و سریع فعلی تطبیق می‌دهند، فوتبالی که کارلتو خیلی دوست دارد آن را تمرین کند. جوانترین آنها از بین سه نفر کاماوینگا 18 سال است. این ستاره فرانسوی در اولین بازی‌هایش چنان نشان داده که هواداران را عاشق‌اس ساخته است. حضور فیزیکی او تعیین کننده است، اگرچه او مجبور است تکنیک خود را بهبود بخشد تا غیر قابل تعویض شود.
فد والورده (23ساله) دیگر ستاره این ترکیب است. همه کاره بودن و قابلیت اطمینان بودن والورده مربی را تحت تأثیر قرارداده که در 9 بازی این فصل از او به عنوان شروع کننده استفاده کرده است. دقایق بازی او به 788 دقیقه می‌رسد.
در سوی دیگر آسنسیو که با هت‌تریک‌اش مقابل مایورکا دوباره ظاهر شد، برای فرصت بیشتر تمام تلاش‌اش را کرده است. بیرون بردن او از گروه برای استفاده از او در داخل خانه به وی اجازه می‌دهد تا بدرخشد و اعتماد به نفس خود را به دست آورد، اگرچه او هنوز راهی برای رفتن دارد اگر بخواهد رئال مادرید را دوباره متقاعد کند که می‌تواند یکی از معیارهای تیم باشد.
راه سوم
این یک گروه سه نفره است که علی‌رغم این واقعیت که آنها هرگز با هم بازی نکرده‌اند اما تجربه و جوانی را کاملاً آمیخته است. ایسکو (29 ساله) که تحت دستور آنچلوتی به عنوان فوتبالیست احیا شده، رهبری سه گانه را بر عهده می‌گیرد. او 342 بازی با پیراهن سفید انجام داده است. (او در تابستان 2013 از مالاگا به رئال آمد)
در این فصل او 166 دقیقه در 6 بازی انجام داده که در دو بازی هم از ابتدا به میدان رفته است.
در کنار او، دنی سبایوس (25 ساله) است که در این فصل وظیفه دشواری برای استقرار در تیم رئال دارد. او در سال 2017 از بتیس آمد و از آن زمان تاکنون تنها 56 بازی برای مادرید (2861 دقیقه) انجام داده است. این هافبک پس از دو سال قرضی در آرسنال به ماندن بازگشته است، اگرچه مصدومیت مچ پای او باعث نشده که فصل را با پای راست شروع کند. در نهایت ارائه تعادل، آنتونیو بلانکو (21) خواهد بود. در مادرید به او به عنوان بازیکن آینده‌دار اعتماد می کنند. در واقع در سال 2023 قراردادش به پایان می‌رسد و آنها در حال حاضر در حال مطالعه تمدید آن هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала