Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم و عصبانیت شدید هواداران یونایتد از «خبیب» بابت حمایت از سیتی

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف با حضور در آنفیلد و حمایت از منچسترسیتی، هواداران منچستریونایتد را به شدت عصبانی ساخته است.
به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف قهرمان بدون شکست و بازنشستۀ مبارزات آزاد، این هفته در انگلیس حضور داشت و بازی منچستریونایتد برابر اورتون را که با نتیجۀ تساوی 1-1 به پایان رسید، به صورت ویژه تماشا کرد و با سر الکس فرگوسن سرمربی تاریخ‌ساز و پاتریس اورا اسطوره فرانسوی این باشگاه دیدار کرد و عکس یادگاری نیز گرفت.
این اسطورۀ دنیای مبارزات آزاد، دیشب در آنفیلد حضور پیدا کرد و دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیورپول را که با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید را نیز تماشا کرد و عکسی از حضورش در آن ورزشگاه به نشر سپرد.
وی در پای عکسش نوشت:" جو فوق العاده‌ای وجود داشت اما بازی از آن هم بهتر بود. امروز طرفدار منچسترسیتی بودم اما عاشق این ورزش(فوتبال) هستم."
View this post on Instagram
A post shared by Khabib Nurmagomedov (@khabib_nurmagomedov)
این کار خبیب که با کریستیانو رونالدو ستاره شیاطین سرخ رابطۀ نزدیکی دارد و خودش را یکی از هواداران اسطوره پرتگالی می‌داند، سبب خشم هواداران یونایتد شد زیرا آن‌ها این اقدام مبارز روس را حمایت از حریف می‌دانند و احساس می‌کنند که به آن‌ها بی‌احترامی صورت گرفته است.
هواداران شیاطین سرخ امروز در توییتر به این ستاره دنیای مبارزات آزاد شدید انتقاد کردند و در توییت‌های شان خاطر نشان ساختند که وی از سوی تیم محبوب شان دعوت شده بود و نباید از رقیب هم‌شهری شان اعلام حمایت می‌کرد.
خبیب تا حالا در این مورد واکنشی نشان نداده اما برخی از اوکراینی‌ها و روس‌ها معتقد اند که نورمحمدوف بخاطر زینچینکو مدافع سیتی از ستیزن‌ها اعلام حمایت کرد و دلیل دیگر این حمایت لیورپول دشمن دیرینۀ شیاطین سرخ بوده و به همین دلیل وی خواسته تا طرف را بگیرد که در نهایت به یونایتد بی‌احترامی صورت نگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала