Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکل‌گیری تیمی از مخالفان به رهبری پیکه علیه کومان

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی هالندی بارسلونا که این روزها شرایط خوبی ندارد، روز به روز حمایت رختکن را از دست می‌دهد و بازیکنانی مهم و با سابقه تیم به او پشت می‌کنند.
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
زمان اخراج کومان از بارسا مشخص شد
یکی از بازیکنان با سابقه جرارد پیکه است که از تصامیم کومان راضی نیست و نمی‌خواهد این سرمربی هالندی به کارش در باشگاه ادامه دهد.
 جرارد تنها کسی است که بعد از شکست‌ها، به انتقاد از تیم می پردازد و این اتفاق را می‌شود به وضوح بعد از بازی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مشاهده کرد.
اسپورت امروز فاش کرده که پیکه از نقش دستیار پویول امروز به مرد اول رختکن بلوگرانا تبدیل شده و رابطه بسیار نزدیکی به لاپورتا دارد.
مدافع اسپانیایی، برای برای جلب حمایت کامل هواداران و رییس، اولین کسی بود که به کاهش دستمزد پیش از هر بازیکن دیگری با باشگاه به توافق رسید و به نوعی به سایر بازیکنان پشت کرد. به علاوه او بدون نگاه به بازی بعضی بازیکنان مانند ریکی پویچ و ساموئل اومتیتی، از آن ها دفاع می‌‌کند و با این کار تمامی ستاره‌هایی که علیه کومان اند را به دور خود جمع کرده است. 
جرارد در حال حاضر نقش بسیار مهمی در رختکن بارسلونا دارد و او سبب شده تا کومان حامیان خودش را در رختکن از دست دهد.
گفته می‌شود که جوانان لاماسیا، بوسکتس، پویگ، اومتیتی و سایر ستاره‌های بارسا از پیکه حمایت می‌کنند و تنها هالندی‌ها در رختکن به حمایت از کومان می‌پردازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала