Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید رسانه‌های فرانسوی از نیمار

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی پس از شکست پی‌اس‌جی برابر رن، از نیمار به شدت انتقاد کردند و او را یکی از بازیکنان بی‌تأثیر در جریان بازی خواندند.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن پس از آن که منچسترسیتی را در دومین هفته از گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست داد، در آغاز هفته به مصاف رن رفت و در کمال تعجب همه با نتیجه 0-2 شکست خورد تا انتقادها به این تیم پُر ستاره بار دیگر اوج گیرد.
(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
ورزش
کامنت جالب سیلوا زیر عکس نیمار: امیدوارم به این زودی‌ها شما را نبینم!
پی‌اس‌جی در این دیدار ترکیب کامل و فوق‌العاده همجومی داشت و پوچتینو از مسی، نیمار، امباپه و دیماریا به صورت همزمان در خط حمله استفاده کرده بود.
شدت انتقاد‌ها نیز به همین دلیل بود زیرا پی‌اس‌جی در بازی‌ای که همه ستاره‌هایش را در اختیار داشت، موفق به زدن یک شوت در چهارچوب نشد و تنها یک بار آن‌ها ضربه آزاد مسی تیرک دروازه‌ را تهدید کرد..
در این میان نیمار جونیور ستاره برازیلی پی‌اس‌جی تنها کسی بود که بیشترین انتقاد متوجه‌اش می‌شد و بیشتر رسانه‌های فرانسوی این بازیکن را هدف قرار داده بودند.
نشریه‌های اکیپ و لوپاریزین با عنوان درشت « او سایۀ از خودش است»، نیمار را به بازیکن بی‌تأثیر در جریان بازی عنوان کردند و مدعی اند که ستاره برازیلی نسبت به گذشته بسیار افت کرده است.
این انتقاد‌ها از نیمار در حالی صورت می‌گیرد که وی از 41 شوت آخر خود فقط دو بار گُل زده است و آمار بسیار ضعیفی در امر بازی سازی نیز داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала