Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در مورد رئالی شدن امباپه: در جنوری همه چیز را تمام می‌کنم

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، در گفت‌وگویی اعلام کرد که تا ماه جنوری همه چیز در مورد انتقال امباپه را حل خواهد کرد.
Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
تاریخ احتمالی انتقال امباپه از پاریس به مادرید مشخص شد
به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه که فصل آخر قراردادش با پاریسی‌ها را سپری می‌کند، تابستان گذشته به خاطر مخالفت مسئولان باشگاه با پیشنهادهای رئال‌مادرید که آخرین آن‌ها از مرز 200 میلیون یورو هم گذشت، مجبور شد در پارک دو پرنس بماند. او در آخرین گفت‌وگویش با اکیپ گفت که نقل‌وانتفالات از باشگاه درخواست جدایی کرده اما در تمام این سال‌ها از حضور در پاریس خوشحال بوده و هنوز هم چنین است.
با توجه به این که امباپه در صورت جدایی از پی‌اس‌جی تنها به رئال مادرید خواهد رفت، به نظر می‌رسد که این باشگاه در ماه جنوری و با آغاز رسمی مذاکرات اقدام به قانع ساختن ستاره فرانسوی خواهد کرد تا قراردادش را تمدید نکند و در پایان فصل به صورت آزاد به این تیم بپیوندد.
رییس باشگاه رئال مادرید نیز گفته است که همه چیز را در جنوری نهایی خواهد کرد و به صورت غیر مستقیم به هواداران اطمینان داده است که قطعاً ستاره فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو خواهد آورد.
پرز در این مورد گفت:" در ماه جنوری ما خبری در مورد امباپه خواهیم داشت. ما امیدواریم که در اول جنوری همه همه چیز حل شود."
این گفته‌های رییس رئال مادرید نشان می‌دهد که پیوستن کلیان به رئال نهایی است و سایر باشگاه‌های مطرح اروپا، شانسی برای جذب این بازیکن جوان ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала