Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز رودیگر به بایرن مونیخ

© REUTERS / Alexander Hassenstein Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020
Футболисты сборных Франции и Германии в матче Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی گفته است که از علاقه بایرن مونیخ به خودش آگاه است و افتخار می‌کند اما در لندن نیز احساس راحتی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو رودیگر مدافع باتجربه و آلمانی چلسی که نقش بسیار پُر رنگی در ترکیب ثابت توماس توخل دارد، با توجه به این که در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود، مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپا از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار دارد و در صورتی که تمدید نکند، می‌تواند به یکی از این دو باشگاه بپیوندد.
در همین حال رودیگر از علاقه بایرن مونیخ به خودش تمجید می‌کند و گفته است که در چلسی نیز خوشحال است.
او در این مورد در گفت‌وگویی با گُل گفت:" البته، من مورد توجه بایرن هستم و این ثابت می‌کند که من کارها را درست انجام داده ام. اما من اجازه نمی دهم حواسم پرت شود. من وظیفه دارم تا در باشگاهم عملکرد خوبی داشته باشم. من باید در هر بازی خود را ثابت کنم و اجازه ندهم شایعات سبب ضعف‌هایی در وجودم شود. من در چلسی جایی که حالا هستم احساس خوبی دارم، شرایطم مناسب است."
پس از این اظهارات رودیگر، رسانه‌های آلمانی ادعایی را مطرح کرده اند مبنی بر این که ستاره چلسی در صورت عدم توافق با باشگاه فعلی خود خواهان پیوستن به بایرن است و سخنان وی چراغ سبز به مدیران ارشد مدافع قهرمانی بوندسلیگا بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала