Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی: رئال به امباپه و باشگاه بی‌احترامی کرده است

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن، صحبت‌های پرز در مورد امباپه را بی‌احترامی به باشگاه و بازیکن تلقی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که رئال مادرید شدیداً به دنبال امباپه در تابستان گذشته بود و با وجود ارائه دو پیشنهاد هنگفت موفق به جذب این بازیکن نشد.
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
پرز در مورد رئالی شدن امباپه: در جنوری همه چیز را تمام می‌کنم
علاقه این باشگاه هنوز به ستاره 22 سالۀ پاریسن‌جرمن پابرجاست و پرز می‌خواهد در پایان قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی، وی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
رییس رئال مادرید امروز با «El Debate» در مورد جذب این بازیکن در آینده صحبت کرد و مدعی شد که در ماه جنوری این موضوع را نهایی خواهد کرد.
در همین حال لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن، صحبت‌های پرز در مورد امباپه را بی‌احترامی به باشگاه و بازیکن خود شان تلقی کرده است و می‌گوید که این چنین موضوعات برای شان قابل قبول نیست.
لئوناردو به اکیپ در این مورد گفت:" این یکی دیگر از نمونه های عدم احترام به پی‌اس‌جی و امباپه است. در واقع، در یک هفته یک بازیکن رئال مادرید (بنزما) ، سپس مربی رئال مادرید (کارلو آنچلوت) و حالا رئیس باشگاه (فلورنتینو پرز) درباره کیلیان طوری صحبت کردند که گویی او یکی از تیم آنها بوده است. من تکرار می کنم: این بی‌احترامی است و ما نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم."
لئوناردو در حالی این صحبت‎‌ها را مطرح کرده است که هیچ باشگاهی تا ماه جنوری حق ندارد با نادیده گرفتن باشگاه با امباپه در مورد انتقالش صحبت کند و یا در جلسات در مورد وی یاداوری شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала