Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحنۀ جالب از رویایی رونالدو و خبیب؛ چشم به چشم همچون حریفان + ویدیو

© REUTERS / Stephen R. Sylvanie-USA TODAY SportsВо время боя между Конором Макгрегором и Хабибом Нурмагомедовым
Во время боя между Конором Макгрегором и Хабибом Нурмагомедовым  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
خبیب نورماگمدوف با کریستیانو رونالدو ملاقات جالبی داشت که ویدیو منتشر شده از آن مورد توجه فوتبال دوستان و علاقه‌مندان ورزش‌های رزمی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک،  حبیب نورماگومدوف قهرمان بلامنازع و بی شکست «یو‌ اف سی» رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و در بسیار از مصاحبه‌ها، دو طرف از هم‌دیگر به نیکویی یاد می‌کنند و در ملاقات‌های بسیار صمیمی اند.
مبارز روس که اخیراً از سوی باشگاه منچستریونایتد به عنوان مهمان ویژه در دیدار این تیم برابر اورتون دعوت شده بود، امروز با رونالدو از نزدیک ملاقات جالبی داشت که مورد توجه هواداران دو طرف قرار گرفته است.
دو طرف همانند دو رقیب در ابتدأ با هم چشم در چشم شدند و پس از چند ثانیه با لبخند هم‌دیگر را در آغوش گرفتند و صمیمانه به صحبت پرداختند.
خبیب از ملاقاتش با رونالدو عکس‌ها و ویدیویی در انستاگرام به نشر رسانده و در مورد ستاره پرتگالی نوشته است:" او بهترین بازیکن تاریخ است، به کارهای خود ادامه ده قهرمان، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از تو الهام می‌گیرند."
خبیب در حالی با رونالدو ملاقات می‌کند که وی قبل از این با سرالکس فرگوسن سرمربی تاریخ‌ساز یونایتد، پاتریس اورا اسطوره این باشگاه و یوسین بولت دونده مطرح دنیا و یکی از هواداران شیاطین سرخ نیز در الدترافورد ملاقات کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала