Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: شرایط بارسا آنقدر که می‌گویند بد نیست

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
ستاره هالندی بارسلونا معتقد است که در مورد بارسلونا اغراق صورت گرفته و وضعیت این تیم به آن پیمانه که گفته می‌شود، بد نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل جاری نتایج قابل قبولی کسب نکرده و در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. این تیم با انجام 7 بازی در رقابت‌های لالیگا و کسب 12 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در دو بازی، دو شکست 0-3 را پذیرفته و موفق به کسب پیروزی نشده است.
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
ورزش
احتمال غیبت دی‌یونگ در دیدار برابر سوسیداد
همین موضوع سبب شده تا انتقادها از رونالد کومان اوج گیرد و رسانه‌ها وضعیت بارسلونا را بد و شکننده توصیف کنند. فرانکی دی‌یونگ ستاره هالندی بارسلونا اما معتقد است که در این مورد اغراق صورت گرفته و شرایط تیم زیاد هم بد نیست.
این بازیکن که در نشست خبری قبل از مصاف هالند با لتوانی گفت:" فکر می‌کنم پس از وقفه بازی‌های ملی شرایط تیم تغییر خواهد کرد. مردم اغراق کرده و می‌گویند فصل برای بارسلونا تمام شده است. ما خیلی کمتر از رئال مادرید و اتلتیکو امتیاز نگرفته ایم و هنوز 30 بازی برای کسب پیروزی تا پایان فصل باقی مانده، بنابراین هیچ چیز به طور کامل از دست نرفته است."
وی در ادامه افزود:" در لیگ قهرمانان ما خیلی بد ظاهر شدیم، اما هنوز این فرصت وجود دارد تا دوباره شرایط را بهبود بخشیم. ما بازیکنان خوبی داریم که با بازگشت شان تیم خوب‌تر خواهد شد. در لالیگا همه چیز ممکن است و ما امید داریم."
دی‌یونگ در حالی این سخنان را به زبان آورده است که وی یکی از حامیان کومان است و مربی هالندی به این بازیکن بیشتر از همه اعتقاد دارد و بازی می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала