Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با اعجوبه روسونری آشنا شوید؛ 483 گل در 87 بازی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
با بچه شگفت انگیز میلان آشنا شوید که در سن 13 سالگی 483 گل در 87 بازی به ثمر رسانده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرانچسکو کاماردا ستاره نوجوان تیم میلان است که در 13 سالگی به صورت شگفت انگیز عمل کرده و برای او آینده درخشان پیش بینی می‌شود زیرا او در 87 بازی در سطح جوانان باشگاه میلان توانسته 483 گل به ثمر برساند که به طور متوسط ​​بیش از پنج گل در هر بازی بوده است.
ماشین گل‌زنی 13 ساله ایتالیایی در شرایط فوق العاده قرار  دارد و بالاترین امتیاز را گرفته است.
کاماردا پنجمین سال حضورش در آکادمی میلان را سپری می‌کند. گفته می‌شود که او در تنها 40 بازی در 18-2017، 247 گل به ثمر رسانده بود. (به طور متوسط ​​6.175 در هر بازی)
او سپس در 31 بازی فصل 2018/19؛ توانست 172 بار دروازه حریفان را باز کند و البته روند خوب‌اش را او با 64 گل در 16 بازی فصل 2019/20 تکمیل ساخت.
"اس‌یا بولاتا موربیدا" او را با توییتی که باورش سخت بود، مورد توجه طرفداران قرار داد؛ در کنار یک تصویر گرافیکی با جزئیات آمار نوشت: "او فرانچسکو کاماردا مهاجم متولد 2008  است که پنجمین سال‌اش را با روسونری سپری می‌کند. اگر این دسته را در نظر نگیریم، این یکی از پرکارترین مُهاجمان کشور است... تعداد گل‌های او واقعاً چشمگیر است."
و البته سطح مخالفتی که او با آن بازی می‌کند احتمالاً با توجه به گروه سنی که در آن بازی می کند پایین‌تر است. اما آمارها با این وجود تکان دهنده است.
کاماردا در این فصل رده سنی خود را افزایش داده است و در رده باشگاهی و ملی در ترکیب زیر 15 سال است. او در حال حاضر با بچه‌هایی که در سال 2007 متولد شده‌اند بازی می‌کند و یکی از هم تیمی‌های جدیدش پسر کلانس سیدورف "دنزل میگوئل ویانا سیدورف" است. تیم‌های زیر 15 سال در آخرین مسابقه خود پیروز شدند که ورونا را با دو گل کاماردا شکست دادند.
تنها سال گذشته ما داستان مشابهی را با یوسوفا موکوکو ستاره بروسیا دورتموند شنیدیم. موکوکو جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان است، اولین بازی خود را در رده اول آلمان یک روز پس از 16 سالگی در ماه نوامبر انجام داد، زیرا لیگ قوانین را برای اجازه اولین بازی‌اش به تیم اول تنظیم کرد. او اولین گل‌اش در رده بزرگسالان را در سن 16 سال و 28 روز در اولین بازی‌اش به ثمر رساند تا رکورد جوان‌ترین گلزن بوندس لیگا را بشکند.
موکوکو پس از دوران پربارش در آکادمی دورتموند توجه بسیاری را به خود جلب کرد و در 123 بازی 192 گل به ثمر رساند. این مهاجم تمرینات تیم اصلی را در جنوری 2020 آغاز کرد و در ابتدای این فصل در چهار بازی زیر 19 سال، 13 گل زد تا واجد شرایط برای تیم لوسین فاوره باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала