Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: بازی با مسی واقعا آسان است

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اظهار داشت که او، مسی و نیمار باید بازی در کنار هم را یاد بگیرند تا در PSG موفق شوند. در حالی‌که او از گله‌اش برابر نیمار پشیمان نشده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه می‌گوید او، لیونل مسی و نیمار باید راهی برای همکاری پیدا کنند تا بتوانند به عنوان سه نفر اول در پاری‌سن‌ژرمن موفق شوند.
خرید مسی توسط مسی باعث شد بسیاری بر این باور باشند که غول فرانسوی در این فصل قابل توقف نیست. با این حال، خط حمله باشگاه در طول فصل فعلی تا کنون مشکل داشته است.
کیلیان امباپه که در مورد خود فکر می‌کند، می‌گوید که هر بازیکن باید "کیک را به اشتراک بگذارد تا هر سه بتوانند آنرا بخورند".
کیلیان به RMC Sport گفت: "وقتی با بازیکنانی مانند آن بازی می‌کنید، باید کیک را به اشتراک بگذارید تا هر سه بتوانند غذا بخورند.  شما نمی‌توانید بگویید که به یکی بدهید و به دیگری نه. شما باید باهوش باشید. همیشه لحظات ناامیدی وجود خواهد داشت، اما تنها علاقه‌ای که ما سه نفر داریم این است که پی‌اس‌جی را پیروز کنیم."
سرخوردگی امباپه در این فصل مشخص شده، او حتی با انتقاد از نیمار پس از پیروزی 2-0 آنها مقابل مون‌پلیه اظهاراتی داشت.
 
امباپه که تعویض شده بود و صحبت‌های او توسط کمره‌های کانال پلس ضبط شد، به ادریسا می‌گوید که نیمار مانند او به او پاس نمی‌دهد.
با این حال وقتی از امباپه در مورد وضعیت بیشتر پرسیده شد، گفت: "گاهی اوقات اتفاق می‌افتد. باید بیشتر فکر می‌کردم، اما پشیمان نیستم. ممکن است از بیرون عجیب به نظر برسد اما در داخل ما می‌دانیم که اوضاع چگونه است. برای نیمار به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص احترام زیادی قائلم. اکنون کمره‌های زیادی وجود دارد اما این فوتبال است و ما هیچ مشکلی نداریم."
همچنان امباپه اعتراف کرد که بازی در کنار هم تیمی جدیدش مسی "آسان" است.
او گفت: "بازی با مسی واقعا آسان است. او واقعاً فوتبال را درک می‌کند، همیشه می‌داند چه باید بکند. اگر او مجبور باشد از دور همه دریبل بزند و یک گل به ثمر برساند، این کار را انجام می‌دهد. اگر مجبور باشد با یک لمس بازی کند، این کار را انجام می‌دهد. او یکی از بهترین هاست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала