Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش دونیم ساعته هواداران نیوکاسل برای خرید تکت‌های بازی با تاتنهام + عکس

© REUTERS / Henry NichollsБолельщики Англии празднуют после матча
Болельщики Англии празднуют после матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
پس از نهایی شدن خرید سهام کامل باشگاه نیوکاسل یونایتد، هواداران این تیم در تلاش هستند تا تکت بازی‌های بعدی تیم محبوب شان را تهیه کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ هزاران تن از هواداران نیوکاسل یونایتد در صف ایستاده‌اند و سعی می‌کنند تا تکت اولین بازی باشگاه شان را پس از مالکیت جدید این تیم خریداری کنند.
مایک اشلی سرانجام پس از 14 سال مسئولیت دردناک سرخابی‌ها را فروخت. کنسرسیوم تحت رهبری عربستان تصاحب 300 میلیون پوندی نیوکاسل را تکمیل کرده و آنها قول می‌دهند که بار دیگر باشگاه را برای کسب جام‌ها آماده سازند.
شاگردان استیو بروس در هفت بازی ابتدایی خود در لیگ برتر هیچ پیروزی کسب نکرده‌اند و در رده نوزدهم جدول ایستاده‌اند. با این حال هواداران از تماشای عملکرد تیم شان پس از وقفه بازی‌های ملی ناامید شده بودند.
نیوکاسل یکشنبه 17 اکتوبر در "سنت جیمز پارک" میزبان تاتنهام خواهد بود و طرفداران بلافاصله پس از تصاحب مالکیت جدید، اقدام به خرید تکت کردند.
اما آنها با مشارکت هزاران تن در صف فروش آنلاین تکت، با زمان انتظار حدود نیم ساعت مشکل پیدا کرده‌اند.
گروه سرمایه گذاری موسوم به صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) کنترل نیوکاسل را بر عهده گرفته و یاسر الرمیان بعنوان رئیس غیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.
او گفت: "ما بسیار مفتخریم که مالک جدید نیوکاسل یونایتد یکی از مشهورترین باشگاه‌های فوتبال انگلیس شدیم. ما از هواداران نیوکاسل برای حمایت فوق العاده وفادارشان در این سال‌ها تشکر می‌کنیم و از همکاری با آنها هیجان زده هستیم."
آماندا استاولی مدیر عامل باشگاه افزود: "این یک سرمایه گذاری بلند مدت است. ما از آینده چشم انداز نیوکاسل یونایتد هیجان زده هستیم. ما قصد داریم یک فلسفه متحد در سراسر باشگاه ایجاد کنیم، هدفی مشخص را تعیین کنیم و به ارائه رهبری که به نیوکاسل یونایتد اجازه می‌دهد در دراز مدت به موفقیت‌های بزرگ برسد، کمک کنیم. جاه طلبی ما با طرفداران هماهنگ است - برای ایجاد یک تیم موفق و مداوم که به طور مرتب برای کسب جام‌های اصلی رقابت کند و باعث افتخار در سراسر جهان شود."
جیمی روبن از RB Sports & Media گفت: "ما منتظر آینده‌ای بزرگ برای نیوکاسل هستیم. نیوکاسل یک شهر فوق العاده است، به همین دلیل است که خانواده ما سال‌هاست سرمایه گذاری زیادی در این منطقه انجام داده‌اند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала