Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه‌های سنگین رونالدو برای حفظ آمادگی بدنی

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، اتاق سرما درمانی برای خودش از تورین وارد کرده است که ارزش آن 500 هزار پوند می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک، شاید نشستن در یک مکان سرد به نظر خیلی از افراد کار مضری به نظر برسد اما این روز ها کرایوتراپی یا سرما درمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است.
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
ورزش
رونالدو نیامده افتخارآفرینی کرد؛ کریس بهترین بازیکن ماه لیگ انگلیس شد+عکس
متخصصان معتقد هستند که سرما درمانی می تواند سلامت مغز و ذهن فرد را افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که کرایوتراپی یک روش جدید برای درمان برخی از مشکلات است و به افراد کمک می‌کند تا از آسیب دیدگی‌ها بزودی رهایی بایند.
به همین دلیل است که سرما درمانی در میان ورزشکاران محبوب است و همه ستاره‌های ورزش دنیا در تلاش اند تا با این روش خستگی و کبودی را از بدن شان دور کنند و خیلی زود به شرایط آیده آل شان دست یابند.
یکی از بازیکنان که به این روش بسیار علاقه مند است، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد می‌باشد.
این بازیکن که در گذشته نیز از این روش استفاده می‌کرد، در تازه‌ترین مورد اتاق سرما درمانی جدیدی برای خودش از تورین وارد کرده است که ارزش آن 500 هزار پوند می‌باشد.
رونالدو استفاده از این تجهیزات را در سال 2013 هنگامی که در رئال مادرید بود آغاز کرد و The Sun می افزاید که استفاده از این محفظه یکی از اولویت‌های ستاره پرتگالی پس از آن بوده و این بازیکن حالا به دلیل فزیکی بودن رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، بیشتر از گذشته به آن نیاز دارد.
رونالدو یکی از بازیکنانی است که برای حفظ سلامت و توانایی‌های فزیکی‌اش هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شود و با رژیم خوب غذایی و عدم استفاده از نوشیدنی‌های مضر توانسته تا در سن 36 سالگی در سطح اول فوتبال دنیا بدرخشد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала