Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیا است

© AP Photo / John Sibleyدوناروما
دوناروما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که سنگربان تیمش بهترین دروازه‌بان دنیای است.
Вратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма ловит мяч во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
ورزش
واکنش رایولا به هو شدن دوناروما در سن سیرو: مگر او آدم کشته است؟
به گزارش اسپوتنیک، جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که در رقابت‌های یورو درخشش بی‌نظیری برای تیم ملی کشورش داشت و در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا کمک کرد، چهار شنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو و در جریان شکست 1-2 برابر اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، از سوی هواداران هوو شد.
این حرکت هواداران سبب خشم بسیاری از کارشناسان، مربیان و بازیکنان سابق و فعلی ایتالیا شد و آن‌ها به حمایت از دوناروما پرداختند.
در این میان روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، ضمن بهترین خواندن دوناروما در پُستش، از او به دفاع پرداخت و از هواداران خواست تا بار دیگر از او چنین انتقاد نکنند.
وی در این مورد به رسانه‌ها گفت:" فکر می‌کنم این حرکت پسندیده نبود. او زحمات زیادی برای تیم کشیده است و در حال حاضر نیز به ما کمک می‌کند. فراموش نکنید، پنالتی زدن در دیدار ششم یورو کار آسانی نیست، اما خوشبختانه ما دوناروما، بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار داشتیم و او بود که ما را به فینال یورو بُرد."
دوناروما در جریان دیدار اسپانیا و ایتالیا، از سوی هواداران میلان هو شد زیرا آن‌ها معتقد اند که دوناروما به پیوستن به پاریسن‌جرمن به آن‌ها خیانت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала