Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز عصر جدید نیوکاسل؛ نخستین ستاره مورد نظر سعودی‌ها مشخص شد

© REUTERS / LEE SMITHفرحة جماهير نيوكاسل يونايتد من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%
فرحة جماهير نيوكاسل يونايتد  من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل که به تازگی از سوی از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی خریداری شده است، به مائورو ایکاردی مهاجم پاریسن‌جرمن علاقه‌مندی نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک، به روز پنجشنبه، باشگاه نیوکاسل، به ارزش سیصد میلیون پوند از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی (پی‌آی‌اف) خریداری شد و این باشگاه نیز همچون باشگاه منچسترسیتی به مالکیت اعراب درآمد.
ولي عهد السعودية الأمير محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
ورزش
دارایی خالص مالک اصلی نیوکاسل چقدر است؟
حالا مدیران این باشگاه که پول زیادی برای تقویت تیم دارند و قطعاً دنبال ستاره‌های ارزشمند و گران‌قیمت خواهند رفت، نخستین بازیکن مورد نظر شان را مشخص کرده‌اند و می‌خواهند مائورو ایکاردی مهاجم آرجانتینی پاریسن‌جرمن را به خدمت بگیرند.
ایکاردی که پس از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی به نیمکت تبعید شده است، خواهان جدایی است و باشگاه‌های یوونتوس و تاتنهام نیز خواهان این بازیکن اند.
ایکاردی که در 72 بازی موفق به زدن 36 گُل شده است، می‌تواند به نیوکاسل کمک کند تا در جدول لیگ برتر بالا بیاید زیرا در حال حاضر این تیم با چهار شکست، سه مساوی و بدون پیروزی، در رده ماقبل آخر جدول است.
گفته می‌شود که سران این تیم در زمستان چندین ستاره بزرگ در کنار ایکاردی به خدمت خواهند گرفت تا بتوانند در لیگ انگیس بمانند و حتی جواز حضور در لیگ اروپا را نیز کسب کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала