Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: تصمیم داشتم دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا به پایان برسانم

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция
Лионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
لیونل مسی یک بار دیگر در گفت‌وگو با فرانس فوتبال اعلام کرد که تصمیم داشته در بارسلونا بازنشسته شود اما مجبور شده تا راهی پی‌اس‌جی شود.
به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که لیونل مسی قلباً بارسلونا را دوست دارد و جدا شد از این تیم به او بسیار دشوار بود اما مجبور شد تا پس از 21 سال از این باشگاه جدا شود زیرا سران تیم موفق به ثبت قرارداد او در لالیگا نشدند.
وی که بارها گفته است رویایش پایان دوران حرفه‌ای در بارسلونا است، یک بار دیگر در گفت‌وگو با فرانس فوتبال اعلام کرد که تصمیم داشته در بارسلونا بازنشسته شود اما مجبور شده تا راهی پی‌اس‌جی شود.
وی در این مورد گفت:" جدایی از بارسا برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای اتفاق افتاد و اصلاً برایش آماده نبود. من تصمیم گرفته بودم که کارم را با بارسلونا به پایان برسانم. جدایی سخت بود، اما ما این آزمون را با هم پشت سر گذاشتیم. خیلی چیزها از ذهنم گذشت، اما من چاره ای جز رفتن نداشت."
وی در مورد پیوستنش به پی‌اس‌جی نیز وضاحت داد و گفت:"من می‌دانستم که در رختکن پی‌اس‌جی دوستانی دارم و با آن‌ها سازگاری دارم. در کوپا آمریکا آن‌ها مدام از من می‌پرسیدند که آیا من به آن‌ها خواهم پیوست، اما همیشه به شوخی چون آن‌ها می‌دانستند که من می‌خواهم در بارسلونا بمانم. برای آن‌ها تعجب آور بود وقتی گفتم که به پی‌اس‌جی می‌آیم. آن‌ها به من پیشنهاد پیوستن دادند. من پیشنهادات دیگری داشتم، اما باید اعتراف کنم که توافق با پی‌اس‌جی بسیار سریع بود. آسان نبود زیرا همه چیز باید به سرعت و عملاً یک شبه انجام می‌شد."
مسی در ادامه در مورد اهدافش در پی‌اس‌جی صحبت کرد و گفت:" من دوست دارم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شوم، همانطور که در بارسلونا گفتم. قهرمانی یک رقابت بزرگ دشوار است. اما این تیم ما همه چیز برای قهرمانی را دارد."
لئو در ادامه در مورد سایر مدعیان لیگ قهرمانان اروپا نیز صحبت کرد و گفت:" درست است که تمرکز اصلی پی‌اس‌جی روی قهرمانی در لیگ قهرمانان است، اما تیم های قدرتمند دیگری مانند چلسی، تیم‌های منچستر، رئال مادرید، اینتر، بایرن مونیخ  نیز وجود دارند. همه آن‌ها تیم‌هاای فوق العاده‌ای هستند."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала