Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های بارسا برای تقویت خط میانی در زمستان

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
سران بارسلونا قصد دارند به درخواست کومان، در زمستان یک هافبک به خدمت بگیرند و 4 بازیکن را زیر نظر دارند.
به گزارش اسپوتنیک، با آن که بارسلونا هافبک‌های خوبی چون پدری، گاوی، دی‌یونگ، پویگ، بوسکتس، نیکو گونزالس و روبرتو را در اختیار دارد، اما رونالد کومان سرمربی این تیم اصرار دارد تا یک هافبک چنگنده که بتواند نیمکت نشین کاپیتان تیم باشد، به خدمت بگیرند.
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
ورزش
یک سال درخشان پدری در بارسا؛ از بازیکن معمولی تا جوان‌ترین نامزد توپ طلا
مدیران باشگاه نیز با توجه به این خواستۀ سرمربی تصمیم دارند تا در زمستان یک هافبک قدرتی به خدمت بگیرند و گزینه‌هایی چون مارسلو بروزوویچ از اینتر میلان، تانگی اندومبله از تاتنهام، فران کسیه از میلان و دونی فن ده‌بیک از منچستریونایتد زیر نظر آن‌ها قرار دارند.
فران کسیه و بروزوویچ، سال آخر قرارداد شان را با میلان و اینتر سپری می‌کنند و با قیمت مناسب در زمستان قابل دسترس خواهند بود اما فن‌ ده‌بیک و اندومبله با یونایتد و تاتنهام قرارداد دارند و جذب آن دشوار به نظر می‌رسد.
کومان در حالی درخواست جذب یک مهاجم سرعتی و قدرتی را داده است که سران بارسلونا در تابستان با وجود توافق با جورجینو واینالدوم، در جذب وی ناکام ماندند و به این ترتیب یکی از ستاره‌هایی که سرمربی هالندی رویایی حضورش در نیوکمپ را داشت، نقش بر آب شود.
بارسلونا در زمستان گزینه 20 میلیون برای تقویت تیم در اختیار خواهد داشت و می‌تواند با این مبلغ هر کدام از این ستاره‌ها را جذب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала