Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض باشگاه‌های انگلیسی به فروش باشگاه نیوکاسل

© REUTERS / LEE SMITHفرحة جماهير نيوكاسل يونايتد من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%
فرحة جماهير نيوكاسل يونايتد  من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
19 باشگاه انگلیسی به فروش سهام باشگاه نیوکاسل متعرض اند و از اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار وضاحت در این مورد شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، به روز پنجشنبه و پس از چند ماه کش‌وقوس، باشگاه لیگ برتری نیوکاسل به ارزش سیصد میلیون پوند از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی (پی‌آی‌اف) خریداری شد تا یک باشگاه دیگر در اروپا به اعراب تعلق گیرد.
حالا 19 باشگاه انگلیسی به فروش سهام باشگاه نیوکاسل اعتراض نشان داده‌اند و از  اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار وضاحت در این مورد شده‌اند.
براساس گزارش گاردین، این باشگاه‌ها به صورت دسته‌جمعی اعتراض کرده‌اند و خواهان تشکیل جلسه فوری در این مورد شده‌اند و می‌خواهند بدانند که چرا اتحادیه با آن‌ها این موضوع را از قبل در میان نگذاشته است.
این باشگاه‌ها با وجود درک این موضوع که حالا برای فسخ چنین قراردادی دیر شده است، می‌خواهند بر اتحایه فوتبال انگلیس فشار بیاورند تا دولت سعودی دخالت در امور باشگاه نداشته باشد و فیر پلی مالی را رعایت کنند.
تا حالا از این باشگاه‌ها معترض نام برده نشده اما گفته می‌شود که اکثر باشگاه‌های لیگ برتر شامل باشگاه‌های معترض اند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала