Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عبور رونالدو از رکورد راموس در شب پیروزی پرتگال برابر قطر

© REUTERS / NOVAK DJUROVICکریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action
کریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با انجام 181 بازی ملی از رکورد سرخیو راموس که با 180 بازی بیشترین بازی ملی را در قاره سبز انجام داده بود، گذشت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پرتگال در یک دیدار دوستانه از قطر میزبان جام جهانی 2022، در ورزشگاه الگاروه میزبانی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهد.
Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ورزش
پیروزی بی دردسر پرتگال مقابل قطر در شب گلزنی رونالدو
در این دیدار کریستیانو رونالدو درخشان ظاهر شد و موفق شد نخستین گُل تیم خودش را به ثمر برساند و راه را برای پیروزی هموار کند.
این بازیکن با حضور در دیدار برابر قطر یک رکورد تازه را نیز به نام خود کرد و با انجام 181 بازی ملی تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین تعداد بازی ملی را در بین بازیکنان اروپایی در قاره سبز دارد.
این رکورد تا پیش از این با 180 بازی در اختیار سرخیو راموس کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا بود که 180 بازی برای لاروخا انجام داده بود.
راموس که در حال حاضر مصدوم است و برای تیم ملی اسپانیا به میدان نمی‌رود، در ادامه این فرصت را دارد تا در صورت بازگشت به تیم ملی کشورش این رکورد را از آن خود سازد اما با توجه به آمادگی رونالدو بعید به نظر می‌رسد که سرجیو بار دیگر این رکورد را به نام خودش کند.
رکورددار بیشترین بازی ملی در تاریخ فوتبال احمد حسن دروازه‌بان سابق تیم ملی مصر است و رونالدو این فرصت را دارد که انجام 4 بازی دیگر از رکورد این اسطوره فوتبال مصر نیز بگذرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала