Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ارشد نیوکاسل: اهدافی بزرگی داریم و ستاره‌هایی در کلاس جهانی به خدمت می‌گیریم

© REUTERS / LEE SMITHفرحة جماهير نيوكاسل يونايتد من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%
فرحة جماهير نيوكاسل يونايتد  من أمام السانت جيمس بارك بعد الاعلان الرسمي عن استحواذ السعودية على نيوكاسل بنسبة 100%  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
آماندا استیولی یکی از مدیران ارشد باشگاه نیوکاسل در گفت‌وگویی در مورد اهداف باشگاه در آینده صحبت کرد و مدعی شد که ستاره‌های بزرگی به خدمت خواهند گرفت.
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
ورزش
تکذیب شد؛ کوتینیو به نیوکاسل نمیرود
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل هفته گذشته به کنسرسیوم عربستان سعودی «PIF» و برادران روبن فروخته شد و حالا با توجه به ثروت اعراب همه منتظر ظهور یک تیم بزرگ در لیگ جزیره و اروپا هستند.
در همین حال آماندا استیولی یکی از مدیران ارشد باشگاه نیوکاسل در گفت‌وگویی در مورد اهداف باشگاه در آینده صحبت کرد و مدعی شد که ستاره‌های بزرگی به خدمت خواهند گرفت.
وی در این مورد به سان گفت:" برای خرید بازیکنانی در کلاس جهانی به بازار خواهیم رفت. اهداف بزرگی داریم و امیدوارم این تغییرات ورق را برای نیوکاسل برگرداند. البته باید در نظر داشت که بدون یک زیرساخت خوب، خرید فوق‌ ستاره فایده‌ای نخواهد داشت. مجموعه تمرینی باشگاه وضعیت کابوس‌ واری دارد و سرمایه‌ گذاری فراوانی می‌‌طلبد. خوشبختانه این بخش، حوزه‌‌ای نیست که سرمایه‌ گذاری در آن، توسط بازی جوانمردانه و فیرپلی فیفا و یوفا محدود شود و ما تلاش داریم تا استاندردها را برآورده ساخته و پس از آن به کارهای دیگر بپردازیم."
آماندا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که فروش این باشگاه به سعودی‌ها واکنش‌های منفی زیادی در پی داشته است و مخالفت‌ها هر روز بیشتر از قبل می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала