Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نائب رییس بارسا هواداران را ناامید کرد؛ جذب هالند ممکن نیست

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
رافا یوست نائب رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که در حال حاضر جذب ارلینگ هالند در توان آن‌ها نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دوتموند، در یک سال گذشته درخشش بسیار خوبی داشته و نگاه تمامی باشگاه‌های بزرگ اروپا به این بازیکن دوخته شده و خواهان جذب او هستند.
فران ریورتر، مدیرعامل جدید بارسلونا، چندی قبل اشاره کرده بود که باشگاه می‌تواند در آینده نزدیک ستاره جذب کند و هواداران این تیم امیدوار بودند بلوگرانا ستاره درخشان دورتموند را به خدمت بگیرد.
رافا یوست نائب رییس باشگاه بارسلونا اما هواداران این باشگاه را ناامید کرد و در گفت‌وگویی مدعی شد که در حال حاضر جذب این ستارۀ نروژی ممکن نیست.
یوست به موندو دپورتیوو گفت: "من ترجیح می دهم بر اساس اصل احتیاط باشگاه را اداره کنیم. ما از لحاظ اقتصادی در وضعیت بحرانی قرار داریم، پس باید احتیاط کنیم و با آرامش قدم برداریم. من در حال حاضر جذب هالند را ممکن نمی‌دانم و از حالا تا سال آینده خواهیم دید که وضعیت چگونه است و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم."
وی در ادامه افزود:" ابتدأ باید پایه‌های خانۀ را که ویران شده، بسازیم و استحکام بخشیم و بر همین هدف متمرکز باشیم. بیایید ابتدا به کسانی که در خانه هستند توجه کنیم و سپس خواهیم دید که چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم، ما همیشه می خواهیم بهترین‌ها را داشته باشیم و هالند یکی از بهترین‌های جهان است."
یوست در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که لاپورتا در دوره انتخابات وعده‌های زیادی به هواداران داد و یکی از وعده‌هایش جذب ستاره‌های بزرگ در کنار ستاره‌های لاماسیا بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала