Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عطش رونالدو فروکش نمی‌کند؛ کریس به دنبال رکوردهای بیشتر و بیشتر + عکس

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر Португальец Криштиану Роналду в матче между Португалией и Испанией на стадионе Фишт в Сочи, Россия, 2018 год
Португальец Криштиану Роналду в матче между Португалией и Испанией на стадионе Фишт в Сочи, Россия, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از ثبت دهمین هتریک ملی‌اش، در انستاگرام نوشت که وی به دنبال رکوردهای بیشتر و بیشتر است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در پیروزی 0-5 پرتگال برابر لوکزامبورگ، کریستیانو رونالدو موفق به هتریک شده و رکورد جدیدی را در رده ملی به نام خودش ساخت.
فوق ستاره پرتگالی با این هتریک تعداد هتریک‌هایش را در کُل به عدد 158 رساند که 10 هتریک آن در بازی‌های ملی بوده است. حال رونالدو با انجام این تعداد هتریک در تاریخ بازی‌های ملی رکورددار است و هیچ بازیکنی موفق نشده تا به اندازه او در یک بازی 3 گُل به ثمر برساند.
کریستیانو پس از بازی به ثبت رکورد جدید واکنش نشان داد و اظهار داشت که به دنبال رکوردهای بیشتر و بیشتر است.
وی در انستاگرام نوشت:" یک پیروزی دیگر، یک گام دیگر به سوی هدف ما، یک شب تاریخی دیگر در دفاع از بیرق ما! همه چیز آسان‌تر می شود وقتی که در خانه و در مقابل تماشاگرانی که از اول تا آخرین لحظه ما را تشویق می‌کنند، بازی کنیم. من قول داده بودم که همیشه به دنبال دستآورهای بیشتر و بیشتر خواهم بود! این در DNA من و DNA ما (مردم پرتگال) وجود دارد، ما هرگز قانع و تسلیم نمی‌شویم و همیشه برای همه چیزهایی که می توانیم بجنگیم میجنگیم. زنده‌باد پرتگال!"
View this post on Instagram
A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano)
رونالدو در حالی این صحبت‌های را مطرح کرده است که وی چندی قبل بهترین بازیکن گُلزن بازی‌های ملی لقب گرفت و از حیث نیز رکورددار شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала