Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی هالند قطعی است؛ جانشین نروژی در دورتموند مشخص شد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
باشگاه بروسیا دورتموند جانشین هالند را انتخاب کرد و به نظر می‌رسد که این بازیکن نروژی در تابستان سیگنال ایدونا پارک را ترک خواهد کرد.
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
سیتی در زمستان به سراغ هالند می‌رود
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپا قرار دارد و در تابستان آینده شاهد رقابت داغ برای این بازیکن جوان خواهیم بود زیرا در قرارداد او بندی وجود دارد که با پرداخت 75 میلیون یورو، او آزاد خواهد بود.
باشگاه دورتموند نیز به همین دلیل امید چندانی به حفظ ستاره نروژی ندارد و به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکن است.
سباستین هالر مهاجم فرانسوی - ساحل عاجی آژاکس، جدی‌ترین گزینه تیم آلمانی برای جاشینی هالند است و مارکو رز سرمربی این تیم خواهان جذب این مهاجم است.
تصمیم دورتموند برای جذب این بازیکن جدی است زیرا او توانایی‌های فوق‌العاده دارد و در دو بازی اولش در چمپیونزلیگ پنج گل زده است.
از سویی هم این بازیکن تجربه خوبی دارد و با 27 سال سن، 27 بازی در آژاکس داشته و شانزده گل به ثمر رسانده است و قبل از این برای  وستهام، آینتراخت، اوترخت و اوسر نیز به میدان رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала