Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در ایتالیا؛ ولیعهد عربستان در تلاش خرید اینترمیلان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینترمیلان Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч "Бавария" - "Интернационале"
اینترمیلان   Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч Бавария - Интернационале - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
پس از خرید باشگاه نیوکاسل، حالا سعودی‌ها در تلاش اند تا باشگاه اینترمیلان را نیز خریداری و روی این باشگاه نیز سرمایه‌گذاری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته پس از چند ماه کش‌وقوس، باشگاه لیگ برتری نیوکاسل به ارزش سیصد میلیون پوند از سوی صندوق سرمایه‌گذاری همگانی عربستان سعودی (پی‌آی‌اف) خریداری شد تا یک باشگاه دیگر در اروپا به اعراب تعلق گیرد.
سن سیرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
ورزش
سن سیرو بسته شد؛ اینتر و میلان بدون خانه
اگر چه فروش این باشگاه به سعودی‌ها با انتقادهایی به همراه بود، اما به نظر می‌رسد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی خواهان قدرت‌طلبی بیشتری در فوتبال اروپا است و می‌خواهد روی یک باشگاه دیگر نیز سرمایه‌گذاری کند.
براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری دولت عربستان، با مدیران چینی باشگاه اینترمیلان در حال مذاکره اند تا سهام این باشگاه را خریداری کنند.
نخستین جلسۀ طرفین قبل از خرید باشگاه نیوکاسل و سفر اینترمیلان به مادرید برگزار شد و در آن جلسه استیون ژانگ مالک چینایی نراتزوری به فروش باشگاه به ارزش یک میلیارد یورو چراغ سبز نشان داد.
خانواده ژانگ اما راه مذاکره را باز گذاشت و به سعودی‌ها در مورد کاهش قیمت اطمینان داد و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات جدی آغاز شده است.
اینترمیلان در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارد و برای سر پا ماندن تا حالا چند ستاره خودش را به شمول لوکاکو و اشرف حکیمی فروخته است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала