Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه تلاش‌های رئال برای جذب ستاره از فرانسه

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEفلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید به سرمایه گذاری در بازار از کشور فرانسه ادامه می‌دهد و می‌خواهد بهترین‌های این کشور را جذب نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ بر هیچ کس پوشیده نیست که رئال مادرید در حال حاضر روی جمع آوری تیمی برای فصل 2021/22 کار می‌کند و کیلیان امباپه، پل پوگبا و اورلین چوآمنی از جمله بازیکنانی هستند که ثابت می‌کند کهکشانی‌ها به سرمایه گذاری در بازار فرانسه ادامه می‌دهد.
با آمدن زین الدین زیدان به عنوان مربی، باشگاه اسپانیایی سیاست جدیدی را دنبال کرد تا به دنبال جذب برخی از درخشان‌ترین استعدادهای فرانسوی باشد و ما دیدیم که تئو هرناندز، فرلاند مندی و ادواردو کاماوینگا به این باشگاه آورده شدند.
توجه به این نکته ضروری است که فرانسوی زبان دوم در رختکن رئال با حضور ادواردو کاماوینگا، تیبو کورتوا، کریم بنزما و ادن هازارد است.
علی‌رغم این واقعیت که زیدان دیگر مربی نیست، باشگاه هیچ نشانه‌ای از رویگردانی از این بازار نشان نمی‌دهد زیرا بسیاری از اهداف 2022 آنها از فرانسه تعیین شده است.
همانطور که مارکا روز پنجشنبه فاش کرد، چوآمنی هافبک موناکو تحت نظر دقیق باشگاه اسپانیایی است، آنها مایلند با کاماوینگا به جلو حرکت کنند.
قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در جون 2022 به پایان می‌رسد و این گزینه کم هزینه مطمئناً برای کهکشانی‌ها جذاب خواهد بود، هرچند زیدان نیروی محرک پشت پیگیری‌های قبلی این باشگاه برای بازی‌ساز سابق یوونتوس بوده است.
لیگ 1 در نتیجه تلاش برای رقابت با ثروت‌های پاری‌سن‌ژرمن، استعدادهای فوق العاده درخشانی را تولید می‌کند و جای تعجب نیست که بهترین‌های اسپانیا آن بازیکنان را هدف قرار می‌دهند.
رافائل واران یکی دیگر از بازیکنانی بود که زیدان قبل از انتقال‌اش به پایتخت اسپانیا قهرمان شد و حتی می‌تواند با یک بازیکن دیگر فرانسوی مستقر در اسپانیا در قالب ژول کونده جایگزین شود، زیرا رئال مادرید به او علاقه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала