Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین خریدهای تابستانی 2021 فوتبال اروپا + عکس/ویدیو

© REUTERS / SUSANA VERAسيرخيو راموس
سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
برخی خریدهای رایگان و یا با پول‌های هنگفت در تابستان امسال انجام شد اما نتوانستند که قابل انتظار ظاهر شوند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن باور داشت که آنها با انتقالات رایگان در فوتبال اروپا کودتا کرده‌اند، با این کهنه کار می تواند تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان را به رختکن پاری سن ژرمن اضافه کند ، اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.
سرخیو راموس تا هنوز هیچ بازی برای پاریسی‌ها نداشته است و برعکس مصدومیت از ناحیه ساق پا او را از بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2020/21 مقابل چلسی بازداشت.
با این حال، این فقط راموس نیست که در باشگاه جدیدش چنین ناامید کننده ظاهر شده، چندین نفر دیگر نیز نتوانسته‌اند موفقانه ظاهر شوند:
 
سرخیو راموس
مائوریسیو پوچتینو مجبور شده از مارکینوس و کیمپمبه در نبود راموس استفاده کند.
در سن فعلی راموس، بازگرداندن مصدومیت و بازسازی آمادگی جسمانی او بسیار دشوار است و انتظار می‌رود همان بازیکنی باشد که در رئال مادرید بود.
پاریسی‌ها لزوماً راموس را به عنوان ستاره اصلی خط دفاع هر هفته نمی‌خواستند استفاده کنند اما آنها قصد داشتند رهبری او را در لحظات حساس بازی‌های لیگ قهرمانان استفاده کند.
بنابراین، در واقع غیبت راموس فاجعه نبوده اما برای طرفداران باشگاه ناامید کننده که هنوز بازی او را ندیده‌اند.
 
سائول نیگز
در چارچوب یک قرارداد قرضی نسبتاً عجیب و غریب برای خالی کردن جی برای احقاق دستمزد آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید، سائول نیگز با چلسی قهرمان اروپا قرارداد بست تا عمق خط میانی این تیم افزایش یابد.
علی‌رغم اینکه در چلسی، جورجینیو، کانته و کواچیچ شاید بهترین سه نفره هافبک لیگ برتر در حال حاضر دارای افتخاراتی هستند، ولی باز هم خرید سائول در ابتدا مورد استقبال هواداران قرار گرفت. از آن زمان به بعد، بازیکن ملی پوش اسپانیایی برای سازگاری بسیار مشکل داشت زیرا اولین بازی‌اش مقابل استون ویلا چیزی جز یک کابوس نبود. سائول از سرعت خارج شد، توپ را در هر موقعیتی از دست داد و در نیمه اول تعویض گردید.
 
لوک دی یونگ
رونالد کومان اجازه داشت بازیکنی را که از تیم ملی هالند می‌شناخت به تیم‌اش بیاورد، در حالی‌که هواداران از خروج گریزمان وحشت زده بودند و مهاجمی جایگزین شد که در 34 بازی قبلی لالیگا برای سویا تنها 4 گل به ثمر رسانده بود.
گنجاندن دی یونگ در این لیست ممکن است سخت باشد، شاید به این دلیل که او اساساً به همان شیوه‌ای عمل می‌کند که بیشتر افراد انتظار داشتند.
او بازیکنی نیست که برای تیمی با شهرت چون بارسلونا خوب باشد و هر بار که او در زمین ظاهر می‌شود، شاهد بازی خوبی از او نیستیم.
 
اریک گارسیا
بارسلونا امیدوار بود اریک گارسیا را دوباره برگرداند، فردی که به خوبی در سیتی درخشیده بود تا تاریخ تکرار شود اما نشانه‌های اولیه این است که گارسیا، جرارد پیکه نیست.
خط دفاعی رونالد کومان در این فصل نمایش‌های نسبتاً ضعیفی داشته و گارسیا اغلب در مرکز آنها بوده که مهم‌ترین آنها جریان شکست 3 بر صفر مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی‌که تیم حریف قبل از او؛ خط میانی را به طور کامل مورد حمله قرار داد و سپس در سه دقیقه از بازی اخراج شد.
گارسیا این فصل در نیوکمپ به سختی در شرایط ایده آل قرار گرفته، اما عمل‌کرد او بسیار پایین‌تر از حد ممکن است و این امر می‌تواند بارسلونا را مجبور به جذب مدافع دیگری در آینده نزدیک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала