Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش انوش دستگیر به اتفاقات أخیر فوتبال افغانستان + عکس

© Photo (not Sputnik) Facebook page of Afghanistan Football Federationانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، به اتفاقات أخیر در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و مدعی شد که به دنبال اهدافی که در گذشته داشت، است.
به گزارش اسپوتنیک، فوتبال افغانستان در چند ماه اخیر شاهد اتفاقات تلخی بود و با خروج همایون کارگر رییس فدراسیون و فضل محمد شهاب سکرتر جنرال در حال حاضر در خلأ مدیریتی به سر می‌برد.
منابع از فدراسیون فوتبال خبر داده‌اند که با وجود خروج این دو مقام، فدراسیون فوتبال همچنان فعال خواهد بود و این فدراسیون از بیرون از کشور مدیریت خواهد شد.
در همین حال انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در واکنش به اتفاقات اخیر گفته است که وی به اهداف فدراسیون و خودش متعهد خواهد ماند و تلاش خواهد کرد تا برای نخستین بار شیران خراسان راهی جام ملت‌های آسیا شوند.
او در این مورد در فیس‌بوک خودش نوشت:" من، کادر فنی و تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در یک مسیر مشخص به پیش می رویم، مسیر ما همانا نخستین حضور تاریخی فوتبال افغانستان در جام ملت های آسیا 2023است، این را قبلا برای تان وعده داده‌ام و بر وعده‌ام محکم‌تر از قبل ایستاده‌ام. در حال حاضر با مسوولین فدراسیون فوتبال در تماس هستم و روی برگزاری مسابقات تدارکاتی تا یک ماه آینده و آمادگی بیشتر برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا تلاش می نمایم. برای تان این وعده را نیز می‌دهم که با انگیزه و شوق و اشتیاق بیشتر به کارم ادامه خواهم داد."
دستگیر در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که خطر تعلیق شدیداً فدراسیون فوتبال افغانستان را تهدید می‌کند و اگر طالبان در امور کاری این فدراسیون مداخله کنند، قطعاً فوتبال افغانستان تعلیق خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала