Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور هازارد در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که بار دیگر شاهد حضور ادن حاضر در ال‌کلاسیکو نخواهیم بود زیرا شرایط فزیکی او برای این دیدار مهم مناسب نیست.
به گزارش اسپوتنیک، در وقفه بازی‌های ملی و در دیدار دو تیم فرانسه و بلجیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی 2-3 و صعود خروس‌ها به به فینال انجامید، ادن هازارد کاپیتان شیاطین سرخ قاره سبز، در دقیقه 74 از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
ورزش
آنچلوتی: مصدومیت‌ها هازارد را خسته ساخته است
این بازیکن پس از آن به مادرید برگشت تا تداوی خودش را آغاز کند و از با رهایی از مصدومیت، برای رئال مادرید به میدان برود.
هازارد که این روزها به صورت انفرادی تمرین می‌کند، گفته می‌شد که به ال‌کلاسیکو که هفته آینده برگزار خواهد شد، می‌رسد. شرایط اما طوری‌ است که حضور او در این دیدار مهم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شانس رسیدنش بسیار اندک است.
هازارد همواره در بازگشت از مصدومیت، دوباره مصدوم شده و کادر پزشکی رئال مادرید دلیل آن‌ را عدم آمادگی کامل این بازیکن عنوان کرده‌اند. از این رو می‌توان گفت که هازارد هنوز به آمادگی کامل نرسیده و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن است از روی نیمکت بازی‌ را آغاز کند و در دقایق پایانی وارد زمین شود.
از سویی هم آنچلوتی امروز در نشست خبری قبل از مصاف با شاختار به صورت قاطعانه نگفت که هازارد به ال‌کلاسیکو می‌رسد و حتی از بازی با اوساسونا به عنوان زمان احتمالی بازگشت ستاره بلجیمی یاد کرد.
این نشان می‌دهد که حضور وینگر رئال هنوز در ال‌کلاسیکو قطعی نیست و در روزهای آینده مشخص خواهد شد که وی برای نخستین بار برابر بارسلونا بازی خواهد کرد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала