Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکل‌گیری رفاقت بین مسی و امباپه در غیاب نیمار

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
عضو شوید
در جریان بازی پاریسن‌جرمن با لایپزیگ، لیونل مسی و کلیان امباپه همکاری بسیار خوبی داشتند و با گُل‌های شان زمینه‌ساز کسب سه امتیاز ارزشمند برای تیم شان شدند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن در تابستان گذشته، رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که کلیان امباپه ستاره جوان پی‌اس‌جی از حضور لئو در این تیم راضی نیست و به نوعی رفاقت ستاره آرجانتینی را با نیمار تهدیدی برای خودش می‌داند و به همین دلیل در تابستان درخواست جدایی داد تا ادعای رسانه‌ها به صورت غیر مستقیم تایید شود.
پاریسن‌جرمن اما با جدایی امباپه مخالفت کرد و این بازیکن مجبور شد تا در کنار نیمار و مسی، به فوتبالش ادامه دهد و با وجود تمایل به جدایی، در پارک د پرانس بماند.
انتظار می‌رفت پس از نارضایتی امباپه از نیمار و احمق خطاب کردن ستاره برازیلی، اوضاع نیمکت باشگاه پاریسی آشفته‌تر شود اما حالا برعکس شده و تمامی ستاره‌های پی‌اس‌جی با برخورد حرفه‌ای شان تیمی متحد و یک‌دست ساخته اند.
این موضوع را می‌شود از برخورد صمیمانۀ امباپه در نبود نیمار با مسی در جریان بازی پاریسن‌جرمن با لایپزیگ درک کرد، جایی که ستاره جوان فرانسوی پنالتی را به مسی داد تا بزند و در ادامه نیز به تمجید از او پرداخت.
امباپه پس از پیروزی 2-3 برابر لایپزیگ، در مورد دادن پنالتی به مسی و رابطه خودش با او گفت: یک پنالتی بود و این به معنی احترام و کاری کاملا طبیعی است. مسی بهترین بازیکن جهان است. اینکه او در تیم ما است و برای ما بازی می‌کند، برای ما یک امتیاز ویژه است."
پس از این اظهارات امباپه رسانه‌های فرانسوی از احتمال شکل‌گیری رفاقتی میان نیمار، مسی و امباپه، همانند رفاقت نیمار و مسی با سوارز خبر دادند و به سایر تیم‌ها هشدار دادند که این مثلث آن‌ها را نابود خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала