Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت عجیب منچستر یونایتد در مورد آیندۀ سولسشر

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
عضو شوید
سران منچستریونایتد در مورد آینده اوله گونار سولسشر سکوت کرده‌اند و مشخص نیست که این سرمربی نروژی اخراج خواهد شد یا خیر.
به گزارش اسپوتنیک، یونایتد در این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده و تنها دو بازی از هفت بازی اخیر خود را در همه رقابت‌ها پیروزی شده و در جدول لیگ برتر انگلیس در جایگاه هفتم قرار دارد.
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
تأکید هواداران منچستریونایتد بر اخراج سولسشر
این تیم شب گذشته در اولدترافورد برابر حریف قدیمی خود شکست 0-5 را تجربه کرد تا زمزمه‌های اخراج سولسشر در رسانه‌ها منتشر شود هواداران نیز از سران باشگاه بخواهند هر چه سریع یک سرمربی دیگر را برای هدایت این باشگاه استخدام کنند.
سران یونایتد اما تا این دم سکوت کرده‌اند و در مورد آینده سرمربی تیم شان اظهار نظری نکرده‌اند.
منچستر ایونینگ، ویب سایت نزدیک به باشگاه منچستریونایتد گفته است که سران این تیم در حال بررسی وضعیت باشگاه اند و پس از آن تصمیم به اخراج سولسشر خواهند گرفت.
این ویب سایت با قطعی عنوان کردن اخراج سولسشر، از حضور این سرمربی نروژی در بازی برابر تاتنهام اطمینان داده است و می‌گوید هر تصمیمی که گرفته شود، پس از روز شنبه آینده گرفته خواهد شد.
در همین حال چند نشریه دیگر از تفاوت زمانی آمریکا و انگلیس خبر داده اند و مدعی اند که گلیزرها هنوز در آمریکا به دفاتر شان نرفته اند تا در این مورد جلسه برگزار کنند و تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.
همچنان از انگلیس خبر می‌رسد که مدیران ارشد باشگاه با کونته و زین‌الدین در تماس اند و هر زمانی که از این دو مربی پاسخ مثبت دریافت کنند، سولسشر اخراج خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала