Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر بیخ گوش پوچتینو؛ قطری‌ها به دنبال سه‌گانه هستند

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
در مورد ادامه کار پوچتینو روی نیمکت هدایت PSG شک و تردیدهای سران قطری افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن باشگاهی است که اسامی بازیکنان پیشینی آن و پس از تقویت‌هایش در تابستان ترسناک‌تر بود، اما تا به حال چیزی از بازی جمعی این تیم دیده نشده است. در مسابقات لیگ بُردن برای او سخت است. چند پیروزی خفیف سبب شده تا قطری‌ها کارکرد مائوریسیو پوچتینو را زیر ذره بین ببرند.
علی‌رغم این‌که پی‌اس‌جی خط به خط بازیکنان بزرگی دارد، هنوز یک بازی دسته جمعی رنگارنگ و غالب دیده نشده که باعث شود هواداران پاریسی با آرامش از روی صندلی‌های خود در پارک دو پرنس لذت ببرند.
فرانسوی‌ها در مورد محو بودن مسی صحبت دارند و دلیل آن را موقعیتی که او در زمین بازی دارد و سیستم پوچتینو به نفع بازی او نیست، می‌دانند. این چیزی بیش از افزایش شک و تردید از سوی دوحه در مورد بازی جمعی که این تیم انجام می‌دهد و تا به حال مشخص نشده است، ندارد.
این واقعیت که آنها فقط یک بار شکست خورده‌اند و به تساوی رسیده‌اند، به نظر می‌رسد این موضوع را پنهان می‌کند که همه چیز خوب پیش می‌رود. اما از بالاترین حوزه‌ها نه تنها نتیجه می‌خواهند، بلکه نمایش می‌خواهند زیرا بازیکنانی برای این کار در تیم دارند.
 
پوچتینو با ستاره ها همخوانی ندارد
در مقابل المپیک مارسی این به وضوح دیده شد و به خصوص قطع ارتباط بین سه مورد بالا. کیفیت و خطر تیم غیرقابل انکار است و در دو دوئل کلیدی در لیگ قهرمانان اروپا، مقابل منچسترسیتی و لایپزیگ دیده شده است. اما هنوز بازی چشم نوازی از پی‌اس‌جی دیده نشده و مهمتر از همه، آنها راه حلی برای پازل پیدا نکرده‌اند.
مائوریسیو پوچتینو، کلید را نیافته و در مارسی تصمیم حساب شده نگرفت و بدون فرمول موفق‌تر از فصل اول ظاهر شد، زیرا حضور دی‌ماریا نتیجه بخش نبود. نیمار در موقعیت مرکزی، آنطور که دوست دارد با آزادی حرکت کند نمی‌تواند. این ستاره برزیلی بی تفاوت است، بدون خطری که در فصول گذشته ایجاد کرده در بازی مشارکت چندانی ندارد.
امباپه کسی است که به نظر می‌رسد شرایط بهتری را پشت سر می‌گذارد، تا جایی که وزن تیم در هفته‌های اخیر بر روی شانه‌های مرد فرانسوی قرار گرفته است. در دیدار مقابل لایپزیگ، اگرچه مسی نویسنده گل‌ها بود اما کیلیان دوباره تیمش را فعال کرد و مرد مسابقه شد. او تاکنون 6 گل در لیگ و یک گل در اروپا به ثمر رسانده و بدون شک تعیین کننده‌ترین بازیکن پی‌اس‌جی تا اینجای فصل است. همچنین درست است که او بازیکنی است که کمترین تغییر در موقعیت‌اش داده است. او هنوز هم 9 تیمی است که در بخش خوبی از بازی‌ها به دنبال استحکام در عقب و یافتن فضا در خط حمله است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала