Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

نخستین فلم تونل زیرزمینی لس آنجلس منتشر شد + ویدیو

© REUTERS / Joe Skipperنخستین فلم تونل زیرزمینی لس آنجلس منتشر شد + ویدیو
نخستین فلم تونل زیرزمینی لس آنجلس منتشر شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا و SpaceX در صفحه توییتر خود نوار ویدیویی از نخستین تونل زیرزمینی لس آنجلس را منتشر نموده است.

 به گزارش اسپوتنیک، رئیس شرکت تسلا پیش ازاین اعلام نموده بود که نخستین تونل زیرزمینی در لس آنجلس در تاریخ 10 دسمبر افتتاح خواهد شد.
اواخر ماه جون امسال ماسک طی پیامی اعلام کرد که، مراحل ساخت تونل زیرزمینی "لس آنجلس" که برای حرکت وسایل نقلیه برقی طراحی شده است، رو به اتمام است.  

ایلان ماسک شرکتی موسوم به "بورینگ (Boring) یا " شرکت خسته کننده" را در سال 2016 ایجاد کرد که تونل‌هایی برای دور زدن ترافیک و کاهش شدت آن در زیرزمین حفر می‌کند. ایلان ماسک اعلام کرد، اولین تونل این شرکت در حال اتمام است و قرار است استفاده از این تونل رایگان باشد.
ایلان ماسک به این دلیل لس‌آنجلس را به عنوان نخستین مقصد پروژه خود انتخاب کرده که این شهر به لحاظ ترافیک و وضعیت حمل و نقل جزو پر ترافیک‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود.
وی گفت: این سیستم برای استفاده دوچرخه‌سوران و عابران پیاده، در اولویت خواهد بود تا هزینه عبور و مرور این افراد حتی از قیمت یک تکت بس نیز کمتر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала