Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

اصلاح موهمزمان با 27 قیچی + ویدیو

© REUTERS / Ibraheem Abu Mustafaاصلاح موهمزمان با 27 قیچی + ویدیو
اصلاح موهمزمان با 27 قیچی + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک آرایشگر جوان پاکستانی در اقدامی متفاوت برای اصلاح مو مشتریان خود از 27 قیچی به صورت همزمان استفاده می‌کند، زمان هر اصلاح 30 دقیقه و هزینه آن 4 دالر می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک،برخی از آرایشگرها به قدری ماهر هستند که می توانند با چند قیچی موهای مشتریانش شان را کوتاه کنند به تازگی در پاکستان یک مرد جوان برای اصلاح موی مشتریانش از 27 قیچی به صورت همزمان استفاده می کند او اصلاح موی مشتریانش را در 30 دقیقه انجام می دهد و هزینه این اصلاح 4 دالرمی باشد.
محمد آویسی 26 ساله از شهر گجرانوالا در ایالت پنجاب پاکستان نه تنها آرایشگر محبوب و پرطرفدار شهر است، بلکه یکی از ستاره های محبوب در شبکه های اجتماعی است. و این همه به خاطر تکنیک غیر معمول وی در شیوه قیچی کردن موها است. او سال ها تمرین نموده تا با این روش جالب موهای مشتریان خود را اصلاح کند.  

آویسی حدود 10 سال پیش برای آموزش سلمانی گری به ایران و ایتالیا سفر کرد. سپس تصمیم گرفت به کشور خود بازگشته و سالن اصلاح موی خود را با نام Cutting Edge باز کند.
او برای نخستین بار تصمیم گرفت از 7 قیچی بطور همزمان برای اصلاح استفاده کند و کم کم به تعداد این قیچی ها افزود تا اینکه امروز با 27 قیچی بصورت همزمان موی مشتریان خود را اصلاح می کند.
محمد معتقد است که استفاده از این تعداد قیچی بصورت همزمان بسیار سخت و خطرناک است و برای انجام نیاز به تجربه و تمرکز کافی می باشد.
محمد می گوید که در ابتدا مشتریان او با ترس به این روش او نگاه می کردند، اما در حال حاضر از این تکنیک او استقبال می کنند که این امر موجب شد آوازه او در شهر پیچیده شود و او به یکی از ستاره های شبکه های اجتماعی شود.
محمد همچنین به این مضوع اشاره کرد که خانواده او مخالف این حرفه بودند ولی حالا به او افتخار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала