Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

سوراخ مرموز در آسمان امارات همه را ترساند +ویدئو

© Fotolia / Mopicتلسکوپ
تلسکوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظاهر شدن یک پدیده‌ای نادر در آسمان امارات موجب حیرت ساکنان محلی و واکنش کاربران شد.

به گزارش اسپوتنیک، در این پدیده نادر که در شهر العین امارات رؤیت شد در قسمتی از آسمان شکل عجیبی شبیه به حفره بزرگ در میان ابرها ایجاد شد. یکی از ساکنان محلی در امارات در حالی که مشغول رانندگی بود با تلفن همراه خود ویدئویی از این پدیده نادر تهیه کرد. 

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر به اشتراک گذاشته شد و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. در حالی که برخی از کاربران آن را محل پارک یوفوها در فضا دانستند برخی دیگر نیز این پدیده را تغییر شکل ابرها در هنگام صبح دانستند.
یکی از کاربران با نام Saxon de Kock در کامنتی در توئیتر نوشت: " شبیه به محل پارک یوفوها در فضا است!" همچنین یک کاربر عرب در کامنتی نوشت: " مثل این است که خداوند یک تکه سنگ بزرگ را از آسمان به داخل دریاچه انداخته است." کاربر دیگری با نام bryce swan در کامنتی نوشت: " آیا یک پیامبر به آسمان صعود کرده است؟"
در حالی که رؤیت این پدیده عجیب در آسمان شهر العین امارات با کامنت های عجیب کاربران همراه بود دانشمندان توضیحی ساده برای آن داشتند. به گفته دانشمندان این پدیده به " پنجره ابر " یا (fallstreak hole) موسوم است که ورود ناگهانی مقدار زیاد بلور یخ که در اثر عبور هواپیماها ایجاد شده اند به ابرها موجب ایجاد چنین شکل هایی در آسمان می شوند.
گفتنی است؛ رؤیت این پدیده در آسمان کشور امارات در حالی خبرساز می شود که سال گذشته نیز رؤیت یک پدیده عجیب در آسمان منطقه ای در هندوستان خبرساز شده بود. در ویدئویی که توسط یکی از ساکنان محلی تهیه شده بود به نظر می رسید شیئی در داخل ابرها در آسمان در حال سوختن باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала