Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

آزمایش موفقانه راکت جدید در روسیه + ویدئو

CC BY 4.0 / Screenshot: Ministry of Defence of the Russian Federation / Стоп-кадр видео запуска новой противоракеты на казахстанском полигоне Сары-Шаган
Стоп-кадр видео запуска новой противоракеты на казахстанском полигоне Сары-Шаган - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش روسیه توانست با موفقیت سیستم جدید راکتی دافع هوا را آزمایش کند.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر اطلاعات و ارتباط وزارت دفاع روسیه خبر داد که ارتش این کشور یک فروند راکت جدید دفاع هوایی را با موفقیت آزمایش نموده است.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «یک (سیستم) راکتی رهگیر جدید توسط نیروهای دافع هوافضای روسیه از پایگاه ساری-شانگان در قزاقستان با موفقیت آزمایش شد.» 

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که پس از گذراندن یک سلسله آزمایش‌های کیفیت‌سنجی، راکت رهگیر جدید توانست با ثابت‌کردن ویژگی‌های خود، با موفقیت به هدف مشخص‌شده اصابت کند.
یک کلیپ ویدئویی نیز از آزمایش این راکت دافع هوا بدون‌نام منتشر شده که در آن سامانه آتش‌بار پس از مستقر شدن، آن را به سمت هدف شلیک می‌کند.
این در حالی است که روسیه پیشتر در سال 2018، دو بار از پایگاه راکتی «ساری-شاگان» در قزاقستان، راکت های دفاع ضد بالستیک را آزمایش کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала