Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

پرواز جنگنده های Su-27 و Su-30 در ارتفاعات پایین + ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Российские многоцелевые истребители Су-27 во время показательных полетов в день открытых дверей в авиационном полку ЮВО в честь 105-летия ВВС России
Российские многоцелевые истребители Су-27 во время показательных полетов в день открытых дверей в авиационном полку ЮВО в честь 105-летия ВВС России - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه، نوار ویدیویی از پرواز جنگنده های Su-27SM3 و Su-30M2 را در ارتفاعات کم در مناطق کوهستانی و مسکونی قفقاز منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در این ویدیو که از کابین پیلوت فیلمبرداری شده لحظه پرواز، روند پرواز و همچنین فرود جنگنده ها را می توان مشاهده کرد.
خاطر نشان می گردد که خلبانان عناصر پیلوتاژ "مانور هوایی" پیچیده، کنترل جنگنده ها در ارتفاع تا 100 متر و تخنیک های جنگ هوایی در سرعت های فوق العاده ای را تمرین کرده اند.  

علاوه بر این، خدمه ها آموزش حملات به اهداف هوایی و زمینی را به اتمام رسانیده و روش های حمل اسلحه و مجبور کردن یک هواپیمای مزاحم شرطی را برای فرود تمرین نمودند.  

جنگنده های Su-27 در سال 1984 به خدمت ارتش روسیه درآمد و مدرنیزه سازی آن از سال 2002 آغاز شد. این جنگنده دارای سیستم های شناسایی، ارتباطات و هدف گیری پیشرفته است. در حال حاضر Su-27 — یکی از هواپیماهای اصلی نیرو های هوایی هند، چین و کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
اولین پرواز Su-30 در سال 1989 انجام شد. این جنگنده برای نابود کردن اهداف هوایی در طول روز و شب و در هر شرایط آب و هوا طراحی شده است. این جنگنده شامل تسلیحات  نیرو هاوایی کشور های هند، چین، ویتنام و ونزوئلا می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала