کلوپ ویدیو

برخورد پرنده اکراس با یک دختر سوار بر چرخ و فلک + ویدیو

© Sputnik / Selimkhanovبرخورد پرنده اکراس با یک دختر سوار بر چرخ و فلک + ویدیو
برخورد پرنده اکراس با یک دختر سوار بر چرخ و فلک + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروبین های مداربسته پارک Movie World ساحل گلد ، کوئینزلند، استرالیا برخورد پرنده اکراس با یک دختر سوار بر چرخ و فلک منتشر ساختند.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه 28 جون پرنده اکراس سفید به طور وحشتناک با یک دختر جوان استرالیایی به نام پیژ که سوار بر چرخ و فلک بود برخورد می کند، پس از برخورد شانه راست پیژ خراشه برمیدارد.

ابتداء این ویدیو در فیسبوک انتشار یافت که بیش از یک صد هزار بازدید داشته است، صد نفر زیر نام «پرنده بیچاره» نوشتند: هرگز به ترن هوایی نخواهند رفت.

برخی گفتند: "شما نمی توانید آنچه او در این فیلم می بینید، بشونید، اما به راحتی می توان حدس زد:" پروردگار، قلب من تقریبا ایستاد شد. "

اکراس‌ها گروهی از پرندگان از زیرتیرهٔ  هستند که از نظر شکل ظاهری به حواصیل‌های کوچک و لک‌لک‌ها شباهت دارند، ولی منقار دراز آنها خمیده یا پهن و کفگیر مانند است. در پرواز گردن خود را کشیده نگاه می‌دارند، و بدین ترتیب از حواصیل‌ها تشخیص داده می‌شوند. نر و ماده آنها همشکل است، معمولاً پرندگانی اجتماعی هستند و در نیزارها، بوته زارها یا روی درخت‌ها آشیانه می‌سازند. از ماهی‌ها، سخت‌پوستان، خزندگان، حشرات، دانه بعضی غلات و مواد گیاهی دیگر تغذیه می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала