کلوپ ویدیو

وقوع تراژدی هولناک هنگام نمایشات هوایی در کلمبیا + ویدئو

CC BY 2.0 / Julián Ortega Martínez / Bandera de Colombia وقوع تراژدی هولناک در نمایشات هوایی در کلمبیا + ویدئو
 وقوع تراژدی هولناک در نمایشات هوایی در کلمبیا + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاره شدن طنابی که دو نظامی کلمبیایی را هنگام اجرای حرکات نمایشی به هلیکوپتر متصل کرده بودمنجر به سقوط و کشته شدن این دو افسر شد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات نظامی کلمبیا اعلام کردند هنگام اجرای حرکات نمایشی در هوا، طنابی که دو نظامی کلمبیایی را به هلیکوپتر متصل کرده بود، پاره و به سقوط آن‌ها منجر شد.

نیروی هوایی کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی هوایی کلمبیا از اینکه دو تن از نیرو‌های شجاع خود را از دست داد، عمیقاً ابراز تأسف می‌کند. این افراد در حادثه‌ای که در نزدیکی فرودگاه اولایا حررا در مدلین پیش آمد، کشته شدند.

این دو افسر کلمبیایی با نام‌های «ژوزف موسکرا» و «سباستین گومبوآ» در مراسم پایانی جشن گل‌ها که هر سال در شهر مدلین برگزار می‌شود، با یک طناب به بالگرد ارتش آویزان شده بودند و پرچم کلمبیا را حمل می‌کردند.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد هنگام اجرای حرکات نمایشی، طنابی که آن‌ها را به بالگرد متصل کرده بود، پاره و به سقوط این دو افسر کلمبیایی منجر می‌شود.

فرودگاه اولایا حررا (Olaya Herrera) در هنگام عملیات امدادرسانی به طور موقت مسدود شده و در حال حاضر علت این تراژیدی بررسی می شود. ­

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала