کلوپ ویدیو

در گردباد وحشتناک اروپا چه گذشت + ویدئو ها

© REUTERS / Jeff Piotrowski تورنادو
تورنادو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تابستان سال 2019 ، آب و هوای وحشتناک و غیر عادی نه تنها روسیه، بلکه سرتاسر اروپا را فراگرفت .در اواخر هفته گذشته طوفان شدیدی درلوکزامبورگ ، هلند ، آلمان جنوبی و شمال فرانسه روی داد. این طوفان باعث یک پدیده ای بسیار نادر "گردباد مخرب" در اروپا شد

 به گزارش اسپوتنیک، پدیده های طبیعی یکی از پر حاشیه ترین وقایعی هستند که سالانه در بسیاری نقاط جهان رخ می دهند و می توانند خسارت های شدیدی را وارد سازند که اخیرا گردباد بسیار وحشتناکی که یکی از پدیده های طبیعی است در شماری از کشور های اروپا رخ داد که شهروندان این کشور ها در طی پست هایی مختلف این صحنه وحشتناک را در صفحات خود آمنتشر کردند.

کشور لوکزامبرگ، کشوری کوچک در غرب اروپا است که دارای مرز مشترکی با آلمان، فرانسه و بلژیک می باشد که این گردباد توانست خسارت های بسیار زیادی را به لوکزامبرگ، هلند و فرانسه وارد سازد. از مهم ترین خسارت های وارده می توان به درختان، ساختمان ها، کشته شدن چندین تن، آسیب دیدن خیابان ها و.. اشاره کرد.

 سرعت گردباد 80 مایل در ساعت حدود 128 کیلومتر درساعت -  بوده و تاکنون 19 نفر را راهی بیمارستان کرد.

در پی این طوفان بیش از 200 داوطلب سعی در امدادرسانی به آسیب دیدگان را داشته اند.

تصاویر منتشر شده از این طوفان میزان خرابی های وارده به شهر و ساختمان های مسکونی را به وضوح نشان میدهد.

 بر اساس گزارش ها شش نفر در مناطق مختلف لوکزامبرگ آسیب دیده اند و بیشترین خسارت ها به جاده ها، علائم رانندگی، سقف خانه ها، قطع برق جاده ها، درختان از زمین جدا شده وارد شده است و پلیس در طی اطلاع رسانی ای اعلام کرد که مردم به هیچ وجه نباید در بخش جنوبی کشور رانندگی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала