موجود ترسناک افسانه‌ای در انگلستان شکار کمره شد + ویدئو

© Depositphotos.com / Robert Chlopas موجود ترسناک افسانه‌ای در انگلستان شکار کمره شد + ویدئو
  موجود ترسناک افسانه‌ای در انگلستان شکار کمره شد + ویدئو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد انگلیسی که خود را شکارچی ارواح می نامد، ادعا نموده موجودی اسطوره ای عجیبی را فیلمبرداری نموده که حدود صد ها سال پیرامون آن افسانه های وحشتناکی موجود است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Mirror مارک دیویس انگلیسی ادعا می کند که وی در گورستان در کرن اول موفق به فیلمبرداری ازیک موجودی شده است  که از دهه 20 قرن گذشته دراین منطقه باعث ترس و هراس در مردم می شد.

به گفته وی ، این موجود عجیب «نیمه انسان نیمه جغد» آخرین بار در سال 1976 دراین منطقه دیده شده بود.

این شکارچی ارواح با استفاده از یک وسیله خاص که انرژی الکترومغناطیسی را ضبط می کند ، این موجودات را فیلمبرداری نموده است. او گفت؛ این موجود "نیمه انسان  نیمه جغد" ابتدا روی یك درخت نشسته و صداهای عجیبی را سر داده بود. او سپس روی سر این مرد پرواز كرد. همکار دیویس نیز گفته است که این موجود عجیب هنگام پرواز از بالای سر آنها بازوی وی را خراشید و دوربینش نیز ار هیجان زیاد از دستش بر زمین افتاد و شکست.

 دیویس گفت: من به كسی توصیه نمی كنم كه به تنهایی به آنجا "قبرستان" بروند. او می گوید: «رفتن به تنهایی در این گورستان خطرناک است».

براساس روایات، بار نخست این موجود عجیب و ترسناک در دهه 20 قرن گذشته توسط دو دختر دیده شد. این موجود روی پشت بام کلیسا نشسته بود. قد وی برابر با انسان و اما دارای شاخ ، بال و چشمان سوزان بود. پدر این دختران از این حکایت چنان وحشت نمود که تصمیم گرفت بلافاصله کرن اول را ترک کند. آنزمان بسیاری از روزنامه ها در مورد این اتفاق  نوشتند. افراد محلی تأیید کرده اند که از این حکایت اطلاع دارند، اما سالهاست که در مورد آن چیزی دیگر نشنیده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала