Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

همسر ترامپ باز هم مسخره شد + ویدئو

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaهمسر ترامپ باز هم مسخره شد + ویدئو
همسر ترامپ باز هم مسخره شد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر رئیس‌جمهور امریکا هنگام سخنرانی در دانشگاه مریلند در بالتیمور مورد تمسخر دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Guardian ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور امریکا با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه مریلند در بالتیمورهنگامیکه روی صحنه ظاهر شد یک دقیقه از پنج دقیقه سخنرانی وی با هیاهوی دانشجویان گذشت.

در حالیکه سرو صدا و «اشپلاق زدن» ها پیش از آغاز سخنرانی ملانیا  همچنان ادامه داشت، یکی از اعضای بنیاد جوانان مارک والبرگ که میزبانی این گردهمایی را بر عهده داشت از حضار خواست چنانچه زندگی آن‌ها یا یکی از نزدیکانشان تحت تاثیر استفاده از مواد مخدر قرار گرفته است بایستند. دست کم یک سوم حضار ایستادند و والبرگ از شرکت کنندگان خواست به آن‌ها که ایستاده‌اند و خانواده‌هایی که در این مسیر فرزندانشان را از دست داده‌اند ادای احترام کنند. وی سپس دونالد ترامپ را معرفی کرد که بار دیگر «اشپلاق زدن ها» آغاز شد.

دانشجویانی که سروصدا می‌کردند در آخر علت این کار خود را اینطور عنوان کردند که ترامپ را رئیس‌جمهوری نژادپرست می‌دانند و اظهارات وی درباره بالتیمور آن‌ها را آزرده کرده است.

یک تن از سخنگویان بانوی اول گفته است، وی رویداد دیگری را بیاد ندارد که ملانیا در وضعیت بدتر ازاین قرار گرفته باشد.

این در حالیست که ترامپ و همسرش اواخر ماه اکتبر نیز در نشنال پارک واقع در ایالت نیوجرسی مورد تمسخر قرار گرفتند. همچنان اوایل ماه نوامبر نیزهنگامیکه ملانیا در راستای اجرای برنامه حمایت از کودکان مادران معتاد به مرکز پزشکی بوستون رفته بود با اعتراض کارکنان این مرکز مواجه شد و بسیاری از کارکنان از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ خشمگین بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала